تولیدات و دستاوردهای شهری در نمایشگاه شهرایده‌آل
مدیرکل دفتر مناطق نمونه و زیر ساختهای گردشگری سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری از گردهمایی بزرگ شهرداران و اعضای شورای شهر کشور در نمایشگاه شهرایده‌آل خبر داد
کد خبر: ۵۳۹۷۳۰
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۶ 17 December 2017
به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مدیرکل دفتر مناطق نمونه و زیر ساختهای گردشگری سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری از گردهمایی بزرگ شهرداران و اعضای شورای شهر کشور در نمایشگاه شهرایده‌آل خبر داد و گفت: ارائه الگوی شهرهای ایده‌آل و انتقال فناوری روز دنیا و دانش در حوزه مدیریت شهری از اهداف برگزاری نمایشگاه است.
جلال تاجیک گفت: این نمایشگاه برای هشتمین سال متوالی توسط بخش خصوصی برگزارمی شود و میزبان شهرداران ، سازمانها و اعضای شورا های شهر کشور است.
وی افزود: علاوه بر برگزاری نمایشگاه، جشنواره و سمینار تخصصی با رویکرد آموزشی برگزار و شهرداران و اعضای شورای شهرها با تجهیزات شهری جدید ارائه شده در نمایشگاه آشنا می شوند.
تاجیک گفت: عدم دریافت عوارض و ارائه اراضی رایگان برای توسعه گردشگری و گسترش کمپهای گردشگری از دیگر اهدافی است که با همکاری شهرداری ها و اعضای شوراهای شهر کشور می تواند محقق شود.
مهندس عاطفی دبیر اجرایی نمایشگاه شهر ایده آل گفت: در این نمایشگاه شرکت کنندگان در حوزه های مبلمان شهری، حمل و نقل و ترافیک، مدیریت و خدمات شهری، راه و شهر سازی، آتش نشانی و خدمات ایمنی، فضای سبز، روشنایی و نورپردازی شهری، تبلیغات شهری و زیبا سازی، فناوری اطلاعات، بازیافت و تبدیل مواد، تازه ترین و نوین ترین تولیدات و دستاوردهای خود را به نمایش خواهند گذاشت.
دبیر اجرایی نمایشگاه شهر ایده آل گفت: ارتباط مستقیم و تعامل بین عرضه کنندگان تجهیزات، خدمات و فناوری مورد نیاز در یک شهرایده آل با دست اندرکاران مدیریت شهری اعم از شهرداران، شوراهای شهر، استانداران، پیمانکاران و مهندسان مشاور کمک به توسعه فروش عرضه کنندگان فناوری‌های نوین مدیریت شهری، ارائه الگوی شهرهای ایده آل، انتقال فناوری روز دنیا و دانش در حوزه مدیریت شهری است.
وی افزود: همایش نشست مدیران عامل سازمانهای پسماند سراسر کشور ، نشست مدیران عامل سازمانهای پارک‌ها و فضای سبز و مسئولین فنی استانداری‌های سراسر کشور، اولین  استارت آپ های عرصه فناوری های نوین خدمات شهری ، فرصت های سرمایه گذاری حوزه شهرداری های کشور و نشست تخصصی مدیران سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری با شهرداران شهرهای نمونه گردشگری از جمله رویدادهای جانبی این نمایشگاه است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار