مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش گفت: در نظر داریم بیمارستان تخصصی کیش به مرکزی بین‌المللی برای درمان سرطان تبدیل شود .
کد خبر: ۵۴۲۸۸۱
تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۶ 24 December 2017

به گزارش تابناک ، دکتر انصاری لاری در حاشیه بازدید از بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی کیش، اظهار کرد: در کیش ۷درصد درآمدهای تامین اجتماعی که درمانی نیز است را دریافت نمی‌کنیم  واگر این۷درصد را دریافت کنیم می‌توانیم کل جزیره را پوشش درمانی دهیم و بدون دریافت هیچ وجهی مشکلات حوزه بهداشت ودرمان را حل کنیم . تامین اجتماعی تا به حال بدهی خود را نیز پرداخت نکرده و در حال پیگیری این موضوع هستیم.

 وی افزود: حدود ماهیانه ۲۰تا ۲۵میلیارد تومان درآمد تامین اجتماعی کیش است و ۷درصد هزینه درمان ، تقریباً حدود ۲میلیارد تومان تامین اجتماعی باید به سازمان پرداخت کند که ما نیز برای درمان بیماران جزیره هزینه کنیم و متاسفانه این اتفاق نیفتاده است . اگر سازمان تامین اجتماعی نسبت به پرداخت مبالغ فوق اقدام نماید سازمان منطقه آزاد و بیمارستان کیش میتوانند همه خدمات درمانی را بدون دریافت هزینه ای به کیشوندان ارائه نمایند.

 مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش گفت: با دوستان تامین اجتماعی بحث جدی داریم وفعلا فکر می‌کنیم که جزیره کیش ازآن‌ها طلبکار است . در صورتی که سازمان تامین اجتماعی نسبت به پرداخت 7 درصدی هزینه درمان اقدام نماید، میتوان این مبلغ را هزینه درمان بیماران جزیره کیش نمود و یا درقالب ارائه خدمات بهداشت ودرمان از طریق تاسیس وساخت یک درمانگاه مجهز و خوب اینجا هزینه کرد . ما این موضوع را دنبال می‎کنیم وامیدواریم ظرف یک‌ماه آینده تامین اجتماعی دینش را نسبت به جزیره ادا نماید.

 دکتر انصاری لاری تصریح کرد: خوشبختانه بیمارستان از هر جهت آمادگی دارد چه از نظر سخت‌افزاری و همچنین از نظر پزشک متخصصین بومی و یا مقیم غنی هستیم واگر مشکلات مالی را حل کنیم اطمینان داریم که مردم کیش هم خدمات و هم بیمارستان خوب خواهند داشت وچیزی هم بابت هزینه درمان پرداخت نکنند.

 وی  با اشاره به اهمیت به مسئله توریسم سلامت، یادآورشد: اینجا بیمارستان خوبی است وانصافا شرایط خوبی هم فراهم شده واز استانداردهای قابل قبولی دربخش‌های مختلف برخوردار است و پزشکان بسیارخوبی هم در اینجا وجود دارند از این جهت آمادگی نسبی هم وجود دارد تا ما بتوانیم از بیرون کشورهم بیمار پذیرش کنیم واین مستلزم سرمایه‌گذاری است و باید بتوانیم رفت وآمد بیماران خارج کشور را ارزان وساده انجام دهیم و اینجا امکانات هتلیتنگ خوب برای گردشگران سلامت فراهم کنیم این ارتقاء در گرو آمد رفت گردشگر سلامت است.

 این مسؤول بیان داشت: در نظر داریم این بیمارستان  در بعضی مسائل تبدیل به  قطب پزشکی شود، فردا با دکتر جوان از متخصصان برجسته ایرانی مقیم اروپا که ارولوژیست و متخصص سرطان‌های مجاری و پرستات می‌باشند در کیش ملاقات داریم و با تفاهمی که انجام شده ممکن است اینجا مرکزی برای درمان سرطان تبدیل شود و یک مرکز بین‌المللی سرطان شناخته شود و اگر این اتفاق بیفتتد وما بتوانیم با مدرنترین روش‌های جراحی سرطان اینجا را مجهز کنیم هم از داخل کشور وهم ازکشورهای حاشیه خلیج فارس و شبه قاره بیمار داشته باشیم.

 مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش در پایان عنوان کرد: همچنین تفاهمی داشتیم با پرفسور خدادوست که دپارتمان چشم پزشکی زیر نظر ایشان درکیش اداره شود وایشان یک برند بین‌المللی است که مرکز ایشان در شیراز میزبان بیماران حاشیه خلیج ‌فارس است و ماباید امکاناتی را فراهم کنیم تا از کشورهای دیگر به راحتی برای درمان چشم به کیش بیایند.

 
عکس : فاطمه یاقوتی
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار