کد خبر: ۵۴۳۴۹۸
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۳۹۶ - ۱۸:۵۴ 25 December 2017

جزیره کیش یکی از زیباترین جزایر مرجانی جهان است که با بیش از 90 کیلومتر مساحت در 18 کیلومتری کرانه جنوبی ایران واقع شده است . طول جزیره کیش 15 کیلومتر در محور شرقی – غربی و پهنای آن 7 کیلومتر در محور شمالی – جنوبی و تقریبا بیضی شکل است . فاصله کیش از راه دریا تا جزیره قشم 225 کیلومتر ، تا بندرعباس 300 کیلومتر ، تا چابهار 675 کیلومتر و تا دبی 200 کیلومتر می باشد . فاصله کیش تا تهران از طریق هوایی 1052 کیلومتر و از طریق آبی و زمینی 1600 کیلومتر است . جزیره کیش دارای آب و هوای گرم و مرطوب است . متوسط دمای سالانه جزیره 27 درجه سانتیگراد است .

منطقه آزاد کیش دارای پتانسیل های متنوعی است وسرمایه گذاران زیادی بدون هیچگونه ریسکی می­توانند در این جزیره سرمایه گذاری سودآور کنند . عدم نیاز به دریافت ویزا ، تخفیفات مالیاتی و گمرکی ، امکان مشارکت خارجی ها تا 100 درصد ، امکان فعالیت بانکهای بین المللی وانجام امور اداری بدون بروکراسی در کمترین زمان ، ورود و خروج بدون محدودیت سرمایه و قوانین آسان سرمایه­گذاری و تجارت از مزیت­های بسیار مطلوبی است که با توجه به سیاست­های حمایتی سازمان منطقه آزاد کیش جهت توسعه این جزیره برای فعالیت و سرمایه­گذاری دراز مدت می باشد .

از دیگر مزایای این منطقه وجود جزایر الحاقی مانند جزیره هندورابی ، فارور بزرگ و کوچک میباشد . در این جزایر زیر ساخت ها در حال آماده­ سازی است و بستر­های مناسبی برای سرمایه گذاران و گردشگران خواهد بود تا بتوانند از فرصت­های سرمایه گذاری و تفریحی در این جزایر بهره­مند شوند .

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار