"یاداشت خبرنگار"
فریدون پری نژاد
کد خبر: ۵۴۴۶۴۱
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۹ 28 December 2017

به بهانه اینکه فروش مطبوعات محلی و سراسری کشور در کنار پیاده رو بازار در شان و منزلت جزیره پرآوازه کیش نیست!؟
سالهای زیادی است از ۱۵ سال هم گذشت! و امروز همه جا در گوشه وکنار جزیره صحبت ها و نکته ونظرات از تغییر و تحولات و متفاوت بودن اطراف حوزه مدیریت جدید مدام تاب و چرخ می خورد وانصافا" بیشترحرف ها و نکته و نظرات نیز در فضای مجازی و نشریات محلی و رسانه های سراسری کشور هم کاملا" تا حدودی پررنگ تر و مشهود است!
اما در عمل شاید به نظر منتقدان دیروز و امروز هنوز زمان بیشتری را می طلبد! ولی لازم است فقط یاد آوری کنیم مواردی را که خدایی ناکرده از کاروان غافله پیشرفت و توسعه تغییر و تحولات و متفاوت بودن امروز جا نمانیم! آنهم به لحاظ اینکه حکایت های مسائل فرهنگی، اجتماعی و رشد و خروج از رکود و رسیدن به رونق اقتصادی را در کنار پیشرفت و توسعه جزایر کیش و هندورابی که طبعا" بیشتر نیز خود نمایی میکنند عینا" مشاهده کنیم تا پروژه های ساخت وساز ها و بازدید های تکراری و بازهم تکراری و در آخر هم هیچ!
البته مربوط به گذشته های دور تر !....ولی جای امیدواری است که شاید صحبت ها و نکته ونظرات وحتی بازدیدهای "امروز" در زمان کوتاهتری به دلیل توانایی های خاص گروه مدیریت جدید در اقدام و عمل گوی سبقت را از شعارها و تبلیغات بگیرند! و خیلی زودتر از این که هست با سرعت بیشتری جلو تر حرکت کرد تا اهداف عالیه تعیین شده سازمان منطقه آزاد در زمان کوتاهتری نسبت به گذشته به ثمر بنشیند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار