نامه ای در خصوص راه اندازی خطوط مینی بوسرانی جدید در فاز 3 منطقه نوبنياد به دبیرخانه شورای ترافیک جزیره کیش ارسال شد و در صورت تصویب در شورای ترافیک این طرح اجرایی خواهد شد.
کد خبر: ۵۴۵۳۷۷
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۴ 30 December 2017

سرپرست حمل و نقل عمومی کیش در گفتگو با خبرگزاری صدا و سیمای مرکز کیش از راه اندازي خطوط مینی بوسرانی در منطقه فاز3 نوبنیاد، صدف و دهکده ساحلی خبرداد.
به گزارش خبرگزاري صداوسيما مركزكيش، علی پور گفت: نامه ای در خصوص راه اندازی خطوط مینی بوسرانی جدید در فاز 3 منطقه نوبنياد به دبیرخانه شورای ترافیک جزیره کیش ارسال شد و در صورت تصویب در شورای ترافیک این طرح اجرایی خواهد شد.
وی افزود: سالهای گذشته در منطقه صدف خطوط مینی بوسرانی راه اندازی شد اما به دلیل استقبال کم مسافران و نارضایتی رانندگان ناوگان مینی بوسرانی از اين مساله خطوط غیر فعال شد اما امیدواریم با برنامه ریزی های جدید بتوانیم مسافران این منطقه را پوشش دهیم.
سرپرست حمل و نقل عمومی کیش با اشاره به درخواست ساکنان منطقه دهکده ساحلی براي راه اندازی خطوط مینی بوسرانی در این منطقه گفت: با توجه به اینکه پارک دلفین ها به عنوان آخرین مقصد خطوط مینی بوسرانی در نظر گرفته شده است، مقررشد مدیر مجموعه دهکده ساحلی با ارسال نامه ای به شورای ترافیک تصميم گيري هاي لازم انجام شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار