حماسه نهم دي ماه برگ زرين ديگري در تاريخ پر فروغ جمهوري اسلامي ايران كه نشان از بصيرت مردم فهيم اين مرز و بوم است، يادآور شد: روز نهم دي ماه روز شكست نيرنگ استكبار و عوامل شكست خورده داخلي و فتنه‌گران است.
کد خبر: ۵۴۵۳۹۲
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۷ 30 December 2017

فرمانده انتظامي ويژه كيش با گراميداشت خاطره روز "نهم ديماه" در گفتگويي با خبرنگاران، حماسه 9 دي را نماد عزت، استقلال و بصيرت ملت قهرمان ايران دانست.

 سرهنگ "رحيم جهانبخش" در اين گفتگو با بيان اين مطلب يادآور شد: نظام اسلامي ايران بر پايه دو عنصر ايمان و ولايت فقيه استوار شده و دشمن همواره در تلاش براي ضربه زدن به اين دو عنصر بوده است.

"جهانبخش" حماسه 9 دي را نماد عزت، استقلال و بصيرت مردمي دانست که همواره تا پاي جان براي حفظ اصول اسلام و آرمان‌هاي انقلاب ايستاده‌اند.

 وي افزود: دشمن با جنگ، تهديد، ترور و تخريب تلاش کرده تا به انقلاب اسلامي ضربه بزند اما متوجه شد انقلاب اسلامي ايران بر دو اصل ولايت فقيه و ايمان مردم استوار است.

 سرهنگ "جهانبخش" با بيان اينکه دشمن در فتنه 88 تلاش کرد تا عمود خيمه انقلاب اسلامي را مورد تهاجم قرار دهد، اضافه کرد: در ادامه راه انقلاب نيز دشمن دست از فتنه بر نمي‌دارد بنابراين ما بايد اهميت حماسه نهم دي ماه را درک کرده و آن را به يک فرهنگ و باور تبديل کنيم.

 

سرهنگ "جهانبخش" با تاكيد مجدد بر اينكه حماسه نهم دي ماه برگ زرين ديگري در تاريخ پر فروغ جمهوري اسلامي ايران كه نشان از بصيرت مردم فهيم اين مرز و بوم است، يادآور شد: روز نهم دي ماه روز شكست نيرنگ استكبار و عوامل شكست خورده داخلي و فتنه‌گران است. 

اين مقام انتظامي افزود: در نهم ديماه 88 جهانيان به عينه ديدند که مردم و حکومت در ايران حقيقت واحد هستند.

‏"رحيم جهانبخش" با تاكيد بر لزوم عبرت گيري از واقعه نهم دي ماه، تمامي مسئولان و نيروهاي اثر بخش عرصه سياسي كشور را به هم افزايي هر چه بيشتر در راستاي تامين منافع نظام و انقلاب حول محور ولايت فقيه فرا خواند و خاطر نشان كرد: مادامي كه كشتي انقلاب توسط ناخداي بصير و هوشيار آن يعني مقام معظم رهبري هدايت مي شود، هيچ طوفاني قادر نخواهد بود آن را در مسير ترسيمي متوقف كند.

 فرمانده انتظامي ويژه كيش در پايان خاطرنشان كرد: در تاريخ ايران عزيز روزهاي ماندگاري وجود دارد كه هر چه زمان مي‌گذرد ارزش و هويت اين روزها بيشتر نمايان مي‌سازد و نهم دي ماه از اين قسم روزها مي‌باشد كه بار ديگر مردم عزيز ايران اسلامي با حضوري همراه با عشق و محبت به ولايت و مقتداي خويش ضمن تجديد پيمان با آرمان‌هاي امام و رهبري، خواب استكبار جهاني را براي رخنه در صفوف به هم فشرده و وحدت اين سرزمين آشفته كردند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار