رئیس شورای شهر قزوین:
رئیس شورای اسلامی شهر قزوین گفت: رانندگان تاکسی‌ها و آژانس‌ها از فعالیت اینترنتی در جابه‌جایی مسافران استقبال نکردند.
کد خبر: ۵۵۲۴۱۲
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۸ 15 January 2018

 به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری فارس از قزوین، حکمت‌اله داودی در جلسه شورای اسلامی شهر قزوین که صبح امروز در تالار اجتماعات این شورا برگزار شد، اظهار داشت: شهرداری قزوین با فعالیت‌های اینترنتی خودروهای شخصی مخالف است و با آن برخورد می‌کند.

وی با اشاره به اینکه فعالیت‌های تاکسی‌ها و آژانس‌ها زیر نظارت شهرداری قزوین است، ادامه داد: این نهاد اجرای طرح اینترنتی جابه‌جایی مسافران را بر عهده رانندگان تاکسی‌ها و آژانس‌ها گذاشته است.

رئیس شورای اسلامی شهر قزوین بیان کرد: رانندگان تاکسی‌ها و آژانس‌ها با برگزاری جلسه‌هایی با توجه به هزینه‌هایی که داشتند، نتوانستند با یکدیگر هماهنگ شوند و در اجرای فعالیت‌های اینترنتی ورود پیدا کنند.

داودی خاطرنشان کرد: شورای اسلامی شهر قزوین به تک تک رانندگان تاکسی‌ها و آژانس‌های نامه زده و از آن‌ها دعوت کرده تا در فعالیت‌های اینترنتی ورود پیدا کنند اما آن‌ها مخالفت کردند به همین در آینده هیچ عذری از آن‌ها پذیرفته‌ نیست و مشکلی متوجه شورای اسلامی شهر قزوین و شهرداری نمی‌شود.

این مسؤول با بیان اینکه رانندگان تاکسی‌ها و آژانس‌ها از فعالیت اینترنتی در جابه‌جایی مسافران استقبال نکردند، عنوان کرد: به همین دلیل شهرداری قزوین به صورت مستقل در اجرای آن ورود پیدا می‌کند.

رئیس شورای اسلامی شهر قزوین یادآور شد: همایشی که در کیش برگزار شد، یکی از سازمان‌های مورد تأیید طرحی را در ساماندهی فعالیت‌های اینترنتی تاکسی‌ها ارائه کرد که این طرح مقرر شد توسط وزارت کشور به همه شهرها ابلاغ شود تا همه شهرداری‌ها مکلف به اجرای آن باشند.

داودی با بیان اینکه شهرداری قزوین در انجام فعالیت‌های اینترنتی تاکسی‌ها و آژانس‌های ورود پیدا می‌کند، اضافه کرد: این نهاد از علاقمندان دعوت کرده و بعد از طی مراحلی آن‌ها را از نظر عدم داشتن سوء پیشینه و داشتن اخلاق مناسب گزینش می‌کند تا وارد فعالیت شوند.

وی با اشاره به اینکه شرکت اسنپ ابتدا در کلان شهرها همانند تهران شروع به فعالیت کرده است، مطرح کرد: مسؤولان مجموعه مدیریت شهری در برخورد با این شرکت دیر اقدام کردند اما اکنون اهتمام جدی در برخورد با فعالیت‌های آن‌ها دارند.

رئیس شورای اسلامی شهر قزوین یادآور شد: فعالیت اینترنتی خودروهای شخصی تبعات اجتماعی و امنیتی دارد و موجب بروز مشکلاتی در سطح شهر قزوین می‌شود به همین دلیل باید با جدیت با آن‌ها برخورد کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار