مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان گفت: جامعه کارگری و فعالین اقتصادی در تحقق اقتصاد مقاومتی نقش کلیدی دارند.
کد خبر: ۵۶۰۳۸۲
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۰ 01 February 2018
علی آشتاب مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان در مراسم نواخته شدن زنگ انقلاب دریکی از واحدهای تولیدی لرستان در سخنانی بابیان اینکه دهه فجر و پیروزی انقلاب یک اتفاق نادری بود که در قرن حاضر اتفاق افتاد اظهار داشت: بر ما است که همواره این رخداد را بزرگ بشماریم و مراسم‌های در خور شان، مقام و منزلت انقلاب برگزار کنیم.

وی با اشاره به نقش اقشار مختلف در پیروزی انقلاب عنوان کرد: یکی از اقشار تأثیرگذار در پیروزی انقلاب جامعه کارگری و به‌نوعی فعالین اقتصادی بود.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان بابیان اینکه نقش جامعه کارگری در شکل‌گیری انقلاب بسیار پررنگ بود و همواره با تبعیت از امام(ره) شرایط را برای شکل‌گیری انقلاب فراهم کردند گفت: بعد از شکل‌گیری انقلاب، تداوم انقلاب با رهبری مقام معظم رهبری بازهم جامعه کارگری نقش بسیار پررنگ و مهمی داشتند.

آشتاب بابیان اینکه داشتن ۱۷۶ شهید از جامعه کارگری لرستان کارنامه درخشان این جامعه در عرصه دفاع مقدس است گفت: نقش کارفرمایان با حضور در جبهه و پشتیبانی خدماتی به رزمندگان قابل اهمیت و بیان است.

وی بابیان اینکه در سال‌های اخیر نیز در مباحث اقتصادی کشور نقش جامعه کارگری بسیار مهم است گفت: وقتی مبحث اقتصاد مقاومتی توسط رهبری مطرح می‌شود اولین و مؤثرترین رکن در تحقق آن کارگران، فعالین اقتصادی و کارآفرینان هستند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان بابیان اینکه ما باید تولید کیفی و رقابتی داشته باشیم که این امر توسط کارگر و کارفرما انجام می‌گیرد ادامه داد: در کنار این امر نوآوری و حرکت به جلو باید داشته باشیم.

آشتاب با تأکید بر ضرورت توجه و تحقق سیاست‌های اقتصاد مقاومتی بیان داشت: مجموعه مدیریت استان نیز به جد این امر را در قالب حمایت از تولید، اشتغال، تثبیت اشتغال و ... دنبال می‌کند و امیدواریم این برنامه‌ها محقق شوند چراکه امروز ما با چالش بیکاری جوانان جویای کار مواجه هستیم.

وی بابیان اینکه نقش کارگران و کارفرمایان در تحقق این برنامه‌ها بسیار پررنگ و کلیدی است گفت: جشنواره امتنان از کارگران، واحدها و گروه‌های نمونه در استان با استقبال خیلی خوبی مواجه شد به‌طوری‌که هزار و ۲۰ نفر، گروه کار و واحد در سامانه آن ثبت‌نام کرده‌اند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار