فرماندار فهرج:
فرماندار فهرج خواستار اتحاد و وحدت همه گروه‌های سیاسی برای پیشرفت و توسعه شهرستان شد.
کد خبر: ۵۶۹۸۰۱
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۳:۵۰ 22 February 2018

لامرضا نژادخالقی عصر امروز در جلسه شورای اداری این شهرستان، یکی از نیازهای اساسی کشور را اتحاد و وحدت در جامعه دانست و اظهار داشت: انقلاب اسلامی با حضور آحاد مختلف مردم به ثمر رسید و مردم همواره پشتیبان نظام و انقلاب اسلامی هستند.

وی خواستار اتحاد و وحدت همه گروه‌های سیاسی برای پیشرفت و توسعه شهرستان شد و تاکید کرد: مدیران دستگاه اجرایی، تکریم ارباب رجوع و خدمت‌رسانی به شهروندان را در دستور کار قرار دهند.

فرماندار فهرج با معرفی یوسف رهگویی به عنوان معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری این شهرستان عنوان کرد: آینده‌نگری ما این است که مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان از نیروهای بومی باشند.

حجت‌الاسلام خیرالله ابراهیمی امام جمعه فهرج نیز در این جلسه اظهار داشت: در زمینه اجرای طرح‌های عمرانی و توسعه زیرساخت‌ها در شهرستان فهرج اقدامات موثری صورت گرفته است.

وی عنوان کرد: در زمینه سرمایه‌گذاری و اشتغالزایی توسط شهرداری فهرج احداث کارخانه آسفالت پیشرفت خوبی حاصل شده و باید روند سرمایه‌گذاری در شهرستان تداوم داشته باشد.

ابراهیمی خواستار تسریع در روند توسعه شهر فهرج به سمت جاده ترانزیتی شد.

یوسف رهگویی معاون سیاسی اجتماعی فرماندار فهرج گفت: امیدوارم در جهت تحقق اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی و منویات مقام معظم رهبری و اجرای سیاست‌های دولت با تعامل دستگاه‌های اجرایی بتوانم برای رفع مشکلات مردم شهرستان خدمات موثری صورت گیرد.

وی اظهار داشت: تمام همت خود را به کار خواهم گرفت تا براساس رهنمودها و خط مشی‌ها در راستای پیشبرد اهداف بر اصل همکاری و تعامل سازنده با مدیران شهرستان در راه توسعه شهرستان گام برداریم.

منبع: فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار