دبیر کارگروه سلامت و امنیت غذایی هرمزگان گفت: هرمزگان رتبه اول مصرف سرانه مواد غذایی فست فود را در کشور دارد.
کد خبر: ۵۷۴۸۳۲
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۹:۵۸ 05 March 2018

به گزارش تابناک : بهروز اکرمی در نهمین جلسه کارگروه سلامت و امنیت غذایی استان گفت: ‌این هشدار برای مردم است و خانواده‌ها باید متوجه عواقب بهداشتی و درمانی این مسئله باشند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان افزود: تحرک و ورزش نیز در میان مردم هرمزگان کم است و این شرایط تاثیر منفی بر سلامت جامعه و شهروندان دارد.

اکرمی خاطرنشان کرد: در سفر رئیس جمهور به هرمزگان، ۲۸۵ میلیارد تومان اعتبار برای طرح‌های بهداشت و درمان هرمزگان مصوب شد که صد و هشتاد میلیارد تومان برای بیمارستان ۵۳۱ تختخوابی بندرعباس، هشتاد میلیارد تومان برای بیمارستان ۱۶۰ تخت خوابی میناب، ۱۰ میلیارد تومان برای تکمیل بیمارستان شریعتی بندرعباس و ۱۵ میلیارد تومان برای توسعه و تجهیز دیگر بیمارستان‌های استان اختصاص می‌یابد.

وی تصریح کرد: افزایش ظرفیت ۷۰ تختخوابی بیمارستان بستک، کمک به تکمیل بیمارستان شریعتی بندرعباس، توسعه هشت هزار و ۵۰۰ متری بیمارستان کودکان بندرعباس و توسعه اورژانس بیمارستان شهید محمدی، نیز از دستاورد‌های سفر بهمن ماه وزیر بهداشت به هرمزگان بود.

در این جلسه همچنین آخرین وضعیت شاخص‌های سلامت استان و تدوین طرح جامع سلامت هرمزگان تشریح و از مدیران اجرایی استان برای ارائه نکته نظارت درباره این طرح نظرسنجی شد.

 

 

 

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار