مدیر عامل شرکت عمران، آب و خدمات کیش: می توانیم کیش را به ویترین حمل و نقل کشور تبدیل کنیم . محمدی با بیان اینکه میزان رضایتمندی ساکنان و گردشگران کیش از خدمات رسانی ناوگان حمل و نقل عمومی کیش در اولویت قرار دارد، افزود: با توجه به نزدیک شدن ایام نوروز ، تمامی آژانس ها باید در این راه تمام همت و تلاش خود را بکار گیرند و نواقص موجود را مرتفع سازند.
کد خبر: ۵۷۵۲۴۵
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۱ 06 March 2018

به گزارش تابناک به نقل از روابط عمومی شرکت عمران، آب و خدمات منطقه آزاد کیش، جلسه دیدار دکتر محمدرضا محمدی مدیر عامل شرکت عمران، آب  و خدمات کیش با مدیران آژانس های حمل و نقل جزیره، صبح روز دوشنبه 14 اسفند در سالن کنفرانس این شرکت برگزار شد .

در این جلسه محمدی با بیان اینکه میزان رضایتمندی ساکنان و گردشگران کیش از خدمات رسانی ناوگان حمل و نقل عمومی کیش در اولویت قرار دارد، افزود: با توجه به نزدیک شدن ایام نوروز ، تمامی آژانس ها باید در این راه تمام همت و تلاش خود را بکار گیرند و نواقص موجود را مرتفع سازند.

وی ضمن اشاره به اینکه در ناوگان حمل و نقل عمومی جزیره حدود 750 راننده مشغول خدمات دهی به شهروندان هستند، اظهار داشت: بیش از 1000 نفر نیز بطور مستقیم و غیر مستقیم در حواشی حمل و نقل جزیره از  جمله بخش اداری، تعمیرگاه ها و سایر مشاغل مرتبط در این حوزه به فعالیت مشغولند. این بدان معناست که با تعداد بالایی از خدمات گیرندگان این حوزه در جزیره روبرو هستیم.

مدیر عامل شرکت عمران، آب و خدمات منطقه آزاد کیش، از خدمات ناوگان حمل و نقل عمومی به عنوان یکی اصلی ترین خدمات در جزیره یاد کرد و افزود: در این راستا این ناوگان باید تلاش کند تا با استفاده از موارد منتشر شده و نظر سنجی های سال گذشته در جهت ایجاد رضایتمندی شهروندان در رفع مشکلات موجود، تمام توانایی خود را بکار گیرد.

وی در ادامه گفت : سامان دهی و تامین بسترهای اجتماعی و فردی مورد نیاز رانندگان حمل و نقل عمومی جزیره باید از سوی مدیران آژانس ها ایجاد شود تا روند بهبود این بخش از خدمات رسانی جزیره را شاهد باشیم.

محمدی کیفیت پایین خودروهای عمومی و ایجاد آلودگی هوا و محیط زیست را از جمله مشکلات صنعت حمل و نقل عمومی سرزمین اصلی دانست و گفت: در جزیره کیش مشکل لاینحلی در این حوزه وجود ندارد.

وی با اشاره به توانمندی رانندگان حمل و نقل عمومی جزیره ، تاکید کرد: با تلاش شما دست اندرکاران  حمل و نقل عمومی، می توانیم کیش را به پایلوت و ویترین حمل و نقل کشور تبدیل کنیم.

مدیر عامل شرکت عمران، آب و خدمات منطقه آزاد کیش سیمای بصری خودروها را از نظر نظافت برای جزیره کیش با اهمیت خواند و افزود: در تردد و ظاهر خودروها باید تمامی استانداردها رعایت شود.

وی با اعلام اینکه در ایام پر تردد نوروز تعداد 40 دستگاه مینی بوس به ناوگان حمل و نقل عمومی کیش افزوده می شود، تصریح کرد:  در این ایام بیشترین خدمات را ناوگان حمل و نقل جزیره از بدو ورود گردشگران ، ارائه می کنند. لذا باید در ارائه خدمات مطلوب به گردشگران کوشا بود.

محمدی با بیان اینکه طی یک ماه گذشته مدیری توانمند برای مدیریت حمل و نقل عمومی کیش منصوب شده است، بیان کرد: این تغییرات با هدف سامان دهی ، ایجاد ضوابط مناسب و ارتقاء سطح خدمات رسانی این حوزه به وجود آمد و این تغییرات را می‌توان فرصتی برای هم افزایی و تبادل نظر با مدیران آژانس های حمل و نقل دانست.

شایان ذکر است، افزایش تعداد ایستگاه های مینی بوس، کارگذاری تابلوهای ایستگاه مینی بوس در معابر، بهبود نظافت داخل خودروها، جلوگیری از تردد و جابجایی مسافر توسط خودروهای شخصی و بدون مجوز، بیمه رانندگان، انتخاب زمان مناسب برای برنامه افزایش کرایه ها در سال، ارائه تسهیلات به منظور جایگزینی  تعداد 70 خودرو جدید در ناوگان حمل و نقل، حذف تریپ، تغییر برخی قوانین مربوط به تاکسی های زرد، سفید و مینی بوس ها، ایجاد آشیانه برای تاکسی های خطی در مرکز شهر وارائه تسهیلات برای استفاده رانندگان از اماکن ورزشی جزیره، از جمله مواردی بود که از سوی مدیران آژانس ها در این نشست عنوان شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار