باید بپذیریم که اگر حیثیت ملی‌مان مهم است، باید بایستیم. وقتی عربستان در سیاست خارجی خودش این همه ایران را می‌زند، اما ما باز هم می‌آییم و می‌گوییم یک خبر خوش داریم و آن هم این است که هزار و 300 نفر امسال بیشتر به مکه می‌فرستیم؛ همین هم به ورزش ما انتشار پیدا می‌کند.
کد خبر: ۵۷۵۹۳۲
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۹:۰۰ 07 March 2018

محمد دادکان درباره داوری‌ مشکوک بازی شب گذشته (سه‌شنبه) العین-استقلال گفت: بعد از بازی ایران در جام ملت‌ها دیدیم که ما اعتراض کردیم و داور بازی خودمان در مقدماتی جام جهانی را تغییر دادیم. این فشار فدراسیون و باشگاه‌هاست که باید صورت بگیرد.برای استقلال روز بدی بود.

به گزارش تابناک ورزشی، رییس سابق فدراسیون فوتبال که عضو هیات اجرایی ای اف سی هم بود گفت: بخشی از بازی را دیدم و مشخص بود که پنالتی‌های ناحق را برای حریف استقلال گرفتند. باید اعتراض کرد و ایستاد. اگر یک دوره محروم شویم هم اشکالی ندارد؛ مثل الان که میزبانی را از ما گرفتند. ما بازی نکنیم، چه می‌شود؟ بایستیم و بگوییم که ایران کشور امنی است که می‌تواند میزبان خوبی باشد. کمی مقاومت می‌خواهد.

وی افزود: یک جاهایی باید ایستاد تا حقوق به‌حق خودمان را بگیریم. من فدراسیون فوتبال را تنها نمی‌بینم، این ضعف در کل ورزش کشور ماست؛ حتی در مدیران باشگاه‌ها و وزارت ورزش. ما در همه‌جا ضعیف عمل می‌کنیم. وقتی عربستان در سیاست خارجی خودش این همه ایران را می‌زند، اما ما باز هم می‌آییم و می‌گوییم یک خبر خوش داریم و آن هم این است که هزار و 300 نفر امسال بیشتر به مکه می‌فرستیم؛ همین هم به ورزش ما انتشار پیدا می‌کند. باید بپذیریم که اگر حیثیت ملی‌مان مهم است، باید بایستیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار