به مناسبت روز زن؛
چهره‌های موفق تکواندوی قم در سال ۹۶ طی مراسمی به مناسبت روز زن مورد تجلیل قرار گرفتند.
کد خبر: ۵۷۷۰۲۳
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۵ 10 March 2018

به گزارش تابناک قم، مراسم تجلیل از فعالان عرصه تکواندو در قم برگزار شد و مربیان و چهره‌های موفق تکواندوی مردان و زنان قم در مراسمی که در خانه تکواندوی استان قم به انجام رسید مورد تقدیر و تجلیل قرار گرفتند.

در این مراسم که روز جمعه ۱۸ اسفند در سالن شهیدان برجعلی زاده قم برگزار شد، از پدر و مادر شهیدان برجعلی‌زاده که خانه تکواندوی استان قم به نام این شهیدان است برای حضور در مراسم تقدیر دعوت به عمل آمد و این پدر و مادر شهید در میان قهرمانان و اهالی تکواندوی قم تجلیل شدند.

تقدیر از قهرمانان و مدال آوران تکواندوی قم در بخش پسران بخشی از این مراسم بود که مدال آوران قم و تکواندوکاران قمی که امسال در مسابقات قهرمانی کشور و لیگ‌ها حضور داشتند توسط روح الله رمضانی معاون اداره کل ورزش و جوانان قم و محمد جمشیدی رئیس هیئت تکواندوی استان قم مورد قدردانی قرار گرفتند.

بخش دیگر این مراسم تجلیل مربوط به تقدیر از فعالان و چهره‌های موفق تکواندوی بانوان قم بود به طوری که چهره‌هایی نظیر مریم فرهادی، طیبه سیمرغ، فرناز امینی و تنی چند از مربیان و چهره‌های اثربخش تکواندوی زنان قم توسط سیده لیلا عنبری مسئول امور بانوان اداره ورزش و جوانان قم و فرشته کریمی مهر نایب رئیس هیئت تکواندوی استان قم تجلیل شدند.

محمد جمشیدی رئیس هیئت تکواندوی استان قم در حاشیه این مراسم در گفتگو با مهر اظهار کرد: تکواندوی قم سال پرکاری را پشت سر گذاشته است و ما به طور دائمی و هر هفته شاهد یک رویداد تکواندو در قم در بخش مردان یا زنان بوده‌ایم و بلافاصله پس از آغاز سال جدید نیز برنامه‌های سال ۹۷ تکواندوی قم کلید می‌خورد.

وی با اشاره به مقام زن و گرامیداشت فعالیت‌های زنان تکواندوکار در قم گفت: در بخش بانوان فعالیت‌های خوبی در قم صورت گرفته اما برای رسیدن به سطح استاندارد کشوری باید بیشتر تلاش کنیم و دانش مربیان ما باید به روز شود تا از دیگر استان‌ها عقب نمانیم.

رئیس هیئت تکواندوی استان قم افزود: آمار تکواندوکاران قم با رشد خوبی مواجه بود و به ۴ هزار نفر رسیده و بخش قابل توجهی از این رقم را تکواندوکاران دختر تشکیل می‌دهند اما زمینه سازی برای شناسایی استعدادها از میان این دختران ورزشکار اقدامی است که با همیاری و بهره مندی مربیان ما از دانش روز و ایده‌های نو امکان پذیر است.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار