مهدی اسدی زنوز رئیس اداره آتش نشانی و ایمنی جزیره کیش با اعلام اینکه تمهیدات نوروزی این اداره از روز 22 اسفند برابر با آخرین چهارشنبه سال آغاز شده ، گفت: به مناسبت فرا رسیدن روز چهارشنبه سوری برای پیشگیری از وقوع حوادث احتمالی، نیروهای اداره آتش نشانی و ایمنی کیش در 17 نقطه از جزیره مستقر هستند. علاوه بر آن گشت های نظارتی در سطح شهر در حال تردد خواهند بود.
کد خبر: ۵۷۸۷۲۶
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۰ 13 March 2018

به گزارش تابناک کیش به نقل از روابط عمومی شرکت عمران، آب و خدمات منطقه آزاد کیش، مهدی اسدی زنوز رئیس اداره آتش نشانی و ایمنی جزیره کیش با اعلام اینکه تمهیدات نوروزی این اداره از روز 22 اسفند برابر با آخرین چهارشنبه سال آغاز شده ، گفت: به مناسبت فرا رسیدن روز چهارشنبه سوری برای پیشگیری از وقوع حوادث احتمالی، نیروهای اداره آتش نشانی و ایمنی کیش در  17 نقطه از جزیره مستقر هستند. علاوه بر آن گشت های نظارتی در سطح شهر در حال تردد خواهند بود.

وی در ادامه در خصوص آماده باش اداره آتش نشانی و ایمنی کیش در ایام تعطیلات نوروزی ، عنوان کرد: با توجه به اینکه هر ساله شاهد ورود گردشگران زیادی از شهرهای مختلف به جزیره کیش هستیم، امسال نیز طبق پیش بینی های به عمل آمده از تعداد میهمانان نوروزی، این اداره با 60 نفر نیرو بصورت 24 ساعته تا پایان تعطیلات ، در حالت آماده باش خواهند بود.

اسدی زنوز در خصوص مکان های استقرار نیروهای آتش نشانی در ایام نوروز، اظهار داشت: در ایام تعطیلات پایگاه های ثابت اداره آتش نشانی کیش در محل احداث کمپ های مسافری از جمله کمپ گردشگران خانوادگی واقع در پشت مصلی، کمپ مجردی در مجموعه ورزشی المپیک و کمپ بحران در نمایشگاه بین المللی کیش مستقر هستند.

وی درادامه گفت: با توجه به اینکه در این ایام شاهد برپایی جشنواره ها، کنسرت ها و برنامه های شاد دیگری خواهیم بود، علاوه بر پایگاه های ثابت، گشت های نظارتی نیز در مکان های پر تردد و پر خطر حضور خواهند داشت تا در مواقع بروز حوادث احتمالی، در کمترین زمان ممکن به محل حادثه حاضر شوند.

اسدی زنوز تاکید کرد: در این ایام به محض اطلاع هر نوع حادثه به مرکز فرماندهی کنترل 125 اداره آتش نشانی و ایمنی کیش در کوتاه‌ترین زمان ممکن در محل حادثه اعلام شده، حضور می‌یابند و به ارائه خدمات می‌پردازند.

شایان ذکر است، طبق پیش بینی ستاد نوروزی منطقه آزاد کیش، در نوروز 97 بیش از 300 هزار گردشگر از راه های دریایی و هوایی به جزیره کیش سفر می کنند.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار