سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری یزد گفت: ایجاد محل‌های تفریحی و دیدنی در شهرستان که بتواند ساعات حضور یک گردشگر را پُر کند باید در دستور کار مسئولان شهرستان قرار گیرد .
کد خبر: ۵۸۰۷۸۸
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۹ 18 March 2018

 «محسن صادقیان» در حاشیه سفر يك روزه به ابركوه و ضمن بازدید از مکان‌های اقامتی و زیرساخت‌های این شهر جهت پذیرایی از گردشگران و مسافران نوروزی، اظهار کرد: شهرستان ابرکوه به لحاظ قرار داشتن در ورودی استان یزد از سمت فارس بسیار حائز اهمیت است چرا که می‌تواند معرف براي استان یزد باشد و گردشگران بسیاری را جذب کند.

وي با اشاره به آمادگي پذيرايي ابركوه از گردشگران با توجه به سبقه و بناهای تاریخی فراوان، تصریح کرد: ابرکوه با داشتن 6 روستای گردشگری از جمله شهرستان‌های هدف گردشگری استان یزد محسوب مي‌شود و آمار و ارقام نشان می‌دهد که در سال 96 نسبت به 95 حدود 15 درصد افزایش جذب گردشگر داشته است.

صادقيان اظهار كرد: آنچه باید در آینده بیشتر به آن توجه شود، ایجاد محل‌های تفریحی و دیدنی در شهرستان است که بتواند ساعات حضور یک گردشگر را پُر کند . 

مشخص بودن جایگاه راهنمایان شهرستان، اطلاع‌رسانی در رابطه با محل داروخانه‌ها، بیمارستان، تعمیرگاه‌ها، مشخص بودن کشیک‌های دستگاه‌های اجرایی، عدم استفاده از خودروهای دولتی در ایام تعطیل، دعوت ایتام در جشن‌ها و برنامه‌های نوروزی و غیره از جمله نکاتی بود که سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری یزد، خواستار اجرای آنها توسط کمیته‌های دهگانه سفرهای نوروزی شد . 

این مقام مسئول در ادامه از آمادگی کامل مسئولان، دستگاه‌های اجرایی و مردم یزد در پذیرایی و استقبال از میهمانان نوروزی خبر داد و گفت: امسال اولین سالی است که یزد با عنوان جهانی معرفی شده و ما تلاش داریم تعداد گردشگران را به یک و نیم برابر افزایش دهیم . 

صادقیان در پايان یکی از نوآوری‌های استان در تعطیلات نوروز را نورپردازی بناهای تاریخی با همکاری شهرداری و استانداری ذكر كرد.

گفتني است، در اين سفر «محمود شاكري شمسي» مدير كل دفتر امور شهري، روستايي و شوراهاي استانداري، معاون استاندار را همراهي مي‌كرد.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار