غلامرضا فرجی گفت: تمام سعیمان این بوده که از هر ژانری در نوروز فیلم داشته باشیم تا مردم با توجه به سلایقشان به تماشای فیلم ها بنشینند.
کد خبر: ۵۸۰۹۹۴
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۴ 18 March 2018

به گزارش تابناک : غلامرضا فرجی سخنگوی شورای صنفی نمایش درخصوص افزایش قیمت بلیط سینما گفت: با توجه به صحبت‌هایی که شده، بهای بلیط سینما‌های مدرن ۱۲ هزار تومان و ممتاز ۱۰ هزار تومان بوده که قرار است در نوروز بین ۱۰ تا ۲۰ درصد افزایش پیدا کند.

فرجی درخصوص نحوه انتخاب فیلم‌های نوروزی اظهار داشت: شورای صنفی نمایش برای انتخاب فیلم‌ها هیچ گونه تحمیلی برای سینماداران نداشته است. با توجه به رایزنی‌ها و توافقات تهیه کنندگان با سینماداران، ۷ فیلم از بین ۱۶ فیلم کاندید شده در این چرخه قرار گرفتند. تمام سعیمان این بوده که از هر ژانری در سبد فرهنگی نوروز فیلم بگنجانیم تا مردم به راحتی و با توجه به سلایقشان به دیدن فیلم‌ها بنشینند.

سخنگوی شورای صنفی در ادامه به نیمه دوم اکران نوروزی اشاره کرد و گفت: برای اکران نیمه دوم نوروزی هم سرمایه گذاران و هم سرگروه‌ها باید به سرعت به توافق برسند و فیلم‌های خود را اعلام نمایند.

فرجی درخصوص افزوده شدن سینما‌ها به سرگروهی نیز اظهار داشت: هفت سرگروه در سال جدید داریم که سرگروهی سینما قدس حذف و سرگروهی سینما جوان جایگزین آن شد. همچنین سرگروهی سینما ایران هم به این چرخه اضافه شده تا تهیه کنندگان با فراق بال به انتخاب سینما بپردازند.

وی افزود: اکران‌های نوروزی عید سینمای ایران است و یکی از بهترین فصل‌ها برای نمایش فیلم است که تهیه کنندگان برای بازگشت سرمایه شان ترجیح می‌دهند در این زمان فیلمشان را اکران کنند. امیدوارم گیشه نوروزی خوبی را در این روز‌ها شاهد باشیم.

 

 

 

منبع : باشگاه خبرنگاران 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار