نمایندگان ایران می توانند بیشترین سهمیه را در یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا در منطقه غرب به خود اختصاص دهند.
کد خبر: ۵۸۶۶۴۵
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۰ 06 April 2018
به گزارش تابناک : در پایان هفته پنجم لیگ قهرمانان آسیا صعود 6 تیم قطعی شده و تکلیف دو تیم باقیمانده نیز در هفته پایانی مشخص می شود.
 
از گروه اول مسابقات الاهلی عربستان و الجزیره امارات صعود خود را قطعی کردند و الغرافه قطر و تراکتورسازی ایران از صعود بازماندند.
 
از گروه دوم الدحیل قطر قاطعانه به عنوان تیم اول صعود کرد و دیدار حساس ذوب آهن ایران و لوکوموتیو ازبکستان نیز تکلیف دومین تیم صعودکننده را مشخص می کند. در این گروه الوحده امارات شانسی برای صعود ندارد.
 
از گروه سوم تیم های السد قطر و پرسپولیس ایران صعود خود را قطعی کرده اند و برای مشخص شدن صدرنشین گروه در تهران به مصاف هم خواهند رفت.
 
از گروه چهارم نیز استقلال ایران صعودش را قطعی کرده و العین امارات و الریان قطر هم برای آخرین سهمیه باقیمانده رقابت خواهند کرد.
 
به این ترتیب تاکنون حضور دو نماینده از ایران، دو نماینده از قطر، یک نماینده از عربستان و یک نماینده از امارات در مرحله یک هشتم نهایی قطعی شده و چهار نماینده از ایران، قطر، ازبکستان و امارات برای دو سهمیه باقیمانده رقابت می کنند.
 
ایران و قطر این فرصت را دارند که در جمع هشت تیم پایانی از غرب آسیا سه نماینده داشته باشند در حالی که عربستان که تنها دو نماینده در مرحله گروهی داشت با یک نماینده در یک چهارم نهایی حاضر خواهد شد.
 
 
 
 
 
منبع : نامه نیوز 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار