امام جمعه کیش گفت: محتوای شعارهای رهبر انقلاب در نامگذاری سالهای اخیر موید این است که اقتصاد هدف و اصلی ترین جبهه دشمن برای تقابل با نظام اسلامی است.
کد خبر: ۵۸۶۶۹۴
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۸ 06 April 2018

به گزارش تابناک : حجت الاسلام و المسلمین احمد حسن‌زاده در خطبه های این هفته نماز جمعه در جزیره کیش افزود: هدف رهبر انقلاب از موضوع نامگذاری سالهای گذشته، بدون تردید تأکید بر مسئولان است که باید اقتصاد کشور را تقویت کرد و از آن غافل نشد.
وی با اشاره به محتوای شعار سال 97 نیز افزود: ' حمایت از کالای ایرانی ' در واقع حمایت از تولید ملی، کار، سرمایه و اقتصاد ایرانی است.
حسن زاده گفت: اگر مردم و دولتمردان این شعار را محور برنامه‌های خود قرار دهند، مسیر اقتصادی کشور بدون تردید رو به بهبودی خواهد رفت.
امام جمعه کیش شعار حمایت از کالای ایرانی را از مسائل بسیار مهم دانست که باید در نشست‌های مختلف آن را تبیین کرد.
حسن زاده با اشاره به اهمیت نامگذاری شعارهای سال در نظام جمهوری اسلامی افزود: آموزش و پرورش، مراکز علمی و دانشگاه‌ها باید درباره شعارهای سال و تاریخچه نامگذاری این قبیل شعارها تحقیق و مقالات لازم را ارائه کنند.
وی با اشاره به تاریخچه شعار های سال در دوران انقلاب تاکنون گفت: امام راحل برای اولین بار در سال 1360 که عده ای خود فروخته سعی در ایجاد جنگ داخلی در کشور را داشتند، آن سال را سال حاکمیت قانون و لزوم پایبندی به قانون نامیدند.
وی اظهار کرد: پس از آن و در دوران زعامت مقام معظم رهبری در سال 1369 تا سال 1377 معظم له نیز هر سال بر روی عناوین مهم و مورد نیاز جامعه تأکید ویژه داشتند.
حسن زاده تاکید کرد: تحول عمومی و اصلاح امور، تحکیم مهدویت، صرفه جویی و ضرورت پرهیز از اسراف و حفظ ثروت و منابع عمومی از جمله موضوعات مورد تاکید رهبر انقلاب از سال 69 بوده است.
خطیب جمعه کیش تصریح کرد: اما از سال 1378 تا به امروز، هر سال تحت عنوان شعار سال، توسط رهبر معظم انقلاب نامگذاری و اولویت سال می شود.
حسن زاده افزود: شعار های سال در واقع نوعی تبیین نقشه کلی راه برای دولتمردان، خواص و افراد تاثیرگذار برای برنامه‌ریزی مدیریت کشور است.
امام جمعه کیش اظهار کرد: مقام معظم رهبری از سال 1388 تا سال 1397 به مدت 10 سال، تمام شعارهای سال را بر محوریت اقتصاد نامگذاری کرده اند.
وی در ادامه از خدمات مسوولان جزیره کیش در خدمت رسانی به گردشگران و مسافران در ایام تعطیلات نوروز امسال قدردانی کرد.

 

 

منبع : ایرنا 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار