فرمانده انتظامی و پایگاه دریابانی کیش از کشف ۱۰ میلیارد ریال انواع کالای قاچاق و توقیف یک فروند شناور، توسط دریابانان این جزیره خبر داد.
کد خبر: ۵۸۷۱۷۷
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۵ 07 April 2018

به گزارش تابناک : سرهنگ رحیم جهانبخش،گفت: در راستای مبارزه با قاچاق کالا و طرح کنترل نوار مرزی و جلوگیری از ورود و خروج کالای قاچاق، دریابانان کیش موفق به کشف و ضبط انواع کالای قاچاق شدند.

وی افزود: آب‌های سرزمینی حوزه استحفاظی، زیر ذره بین دریابانان کیش خواهد بود و به قاچاقچیان کالا اجازه جولان در خلیج فارس را نخواهند داد.

فرمانده انتظامی و پایگاه دریابانی کیش در تشریح این خبر گفت: ماموران پایگاه دریابانی کیش با اشراف اطلاعاتی در محدوده ۳ مایلی شرق جزیره و در عملیاتی غافلگیرانه یک فروند شناور که از کشور حاشیه خلیج فارس به مقصد بنادر غیرتخصصی در استان بوشهر در حال حرکت بود را شناسایی و توقیف کردند.

سرهنگ جهانبخش با اشاره به داشتن ۲ مانیفست از سوی ناخدای این لنج باری تصریح کرد: ماموران در بازرسی از این لنج، ۱۰۴ دستگاه کولر گازی، ۴۰ دستگاه یخچال، ۱۲ تن برنج، ۵۰ دستگاه پنکه، ۲۴ هزار عدد نوشابه انرژی زا، ۵۰ هزار عدد آبمیوه خارجی، هزار لیتر روغن خوراکی، ۸۰ کارتن لوازم آشپزخانه و لوازم برقی، ۲۵ کارتن لوازم ورزشی، ۲۰ حلقه لاستیک خودرو سنگین، ۲۵ رول بزرگ کاغذ دیواری و یک تن نشاسته را که در مانفیست دوم آن ثبت شده بود را کشف کردند.

این مقام انتظامی گفت: کارشناسان ارزش ریالی کالا‌های کشف شده را ۱۰ میلیارد ریال برآورد کردند که در این رابطه شناور مربوطه توقیف و متهمان با تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند.

 

 

 

منبع : میزان 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار