ستاره محبوب و مدافع موفق پرسپولیس شش پیشنهاد همکاری دریافت کرده است.
کد خبر: ۵۸۸۷۰۸
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۴ 10 April 2018

به گزارش تابناک : مطمئنا اگر بین هواداران پرسپولیس بحث تاثیرگذاری مدافعان تیم را مطرح کنیم، در کنار سیدجلال حسینی خیلی ها به حضور مثبت محمد انصاری رای می دهند.

 

این بازیکن ارزنده پرسپولیس این روزها شرایط جدیدی را اطراف خود می بیند او از تیم‌های خارجی پیشنهادهای دارد از جمله دو باشگاه اروپایی و یک باشگاه قطری پیشنهادات بسیار خوبی دریافت کرده است. پیشنهاداتی که دادنِ جواب مثبت به هر کدام از آنها می تواند زندگی حرفه ای و شخصی اش را کاملا متحول کند و ظاهرا گفته می شود این بازیکن در نقل و انتقالات تابستانی از جمع قرمزها جدا خواهد شد.

 


البته او گفته بود به این خاطر که پرسپولیس وارد مشکل جذب بازیکن و بسته ماندن پنجره نقل و انتقالات شده، نمی تواند به همین راحتی تیم را رها کند اما پیشنهاد از لیگ کرواسی و بلژیک دارد و یک باشگاه قطری نیز حاضر است به انصاری بابت فقط یک فصل چیزی در حدود 6 میلیارد تومان پرداخت کند.

 

باید دید این بازیکن در نهایت می تواند مقابل این پیشنهادات بی خیال باشد و در پرسپولیس بماند یا از این باشگاه جدا شده و به دنبال سرنوشت جدیدش می رود.

 

انصاری به دلیل عملکرد خوب در رقابت‌های لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا با تشخیص برانکو در ترکیب اصلی قرار می‌گرفت. جدایی انصاری از جمع قرمزها می‌تواند خط دفاع سرخپوشان را تحت شعاع قرار دهد.

 

 

منبع : ساعت 24

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار