نخست‌وزیر ایتالیا اعلام کرد: استفاده از تسلیحات هسته ای غیر قابل قبول است، اما تلاش‌ها برای برقراری صلح باید بر همه پاسخ ها به این جرایم در سوریه غالب آید.
کد خبر: ۵۸۹۹۳۶
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۷ 12 April 2018
به گزارش تابناک : پائولو جنتیلونی، نخست وزیر ایتالیا درباره حملات شیمیایی در منطقه دوما در غوطه شرقی سوریه و کشته شدن چندین تن از غیر نظامیان گفت: فراتر از همه پاسخ ها به جرایم رخ داده در سوریه ما نیاز داریم که برای صلح کار کنیم.
 
سازمان ملل به تازگی نسبت به تشدید آوارگی مردم منطقه غوطه شرقی سوریه هشدار و از فرار بیش از ۱۳۰ هزار نفر از مردم این منطقه طی چهار هفته گذشته خبر داد. حمله شیمیایی اخیر در سوریه واکنش های جهانی به همراه داشت.
 
دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا هشدار داده که به سوریه حمله موشکی خواهد کرد و از روسیه خواسته که برای این حمله آماده باشد.
 
ترامپ در صفحه شخصی خود در توئیتر نوشت: روسیه ما را تهدید می‌کند که هر موشکی به سوریه شلیک شود، نابود می‌کند. روسیه آماده موشک‌های ما باشد.
 
ترامپ بار دیگر سخنان توهین آمیزی را درخصوص بشار اسد، رئیس جمهوری سوریه به کار برد و از روسیه خواست تا از حمایت "شریکی که ملتش را با گاز سمی می‌کشد"، دست بردارد.
 
 
 
منبع : ایسنا 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار