رییس اوقاف و امور خیریه شهرستان کرج گفت: این شهرستان میزبان برگزاری جشن زندگی مهدوی در آستان مقدس امامزاده حسن (ع) این شهرستان شد.
کد خبر: ۵۹۶۳۳۴
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۰ 27 April 2018

به گزارش تابناک البرز٬ حجت الاسلام و المسلمین حسین مهدیان با اشاره به اینکه در آستانه روز جوان و ولادت حضرت حجت (عج) هستیم، افزود: به همین مناسبت به مدت 7 شب جشن اعیاد شعبانیه با موضوع 'سبک زندگی مهدوی' در آستان مقدس امامزاده حسن (ع) کرج آغاز می شود.


وی با بیان اینکه روند برگزاری این سلسله جشن ها با دیگر مراسمات تفاوت دارد، اظهار داشت: در این جشن ها از سخنران استفاده نمی کنیم و با توجه به شعار امسال که حمایت از کالای ایرانی است، با شیوه ای جدید از کارآفرینان برتر استان و شهرستان کرج دعوت به عمل آمده و در خصوص نحوه فعالیت شان وموفقیت شان گفت و گو به عمل می آید تا مردم با آنان آشنا شوند.


وی زمان برگزاری این جشن ها را از ساعت 18 هر روز عنوان کرد و گفت: همچنین از نخبگان قرآنی و حافظان قرآن نیز در این جشن ها دعوت شده است.


مهدیان برگزاری مراسم مولودی خوانی، تواشیح خوانی، مسابقه و برگزاری غرفه های کودکان، مشاوره و نمایشگاه حجاب را از دیگر بخش های این جشن ها برشمرد.


وی با بیان اینکه این گونه جشن ها در آستان مقدس امامزادگان محمد (ع) و طاهر (ع) نیز برگزار می شود، گفت: ماه شعبان‌، ماه باشکوه‌ترین و زیباترین رویدادهای امیدبخش و شادی آفرین و ماه دریای فیوضات و برکات آسمانی است.


این مسئول افزود: در فضیلت این ماه، همین بس که ماه پیامبر اکرم(ص) نامیده شده و هنگامی که آن حضرت هلال ماه را مشاهده می ‌فرمود، دستور می ‌داد، کسی در سراسر مدینه ندا دهد که ' ای مردم! این ماه، ماه من است، خدا رحمت کند کسی که مرا بر ماه من یاری دهد، یعنی آن را روزه بدارد'.


مهدیان تصریح کرد: این مناسبت‌ های گرانقدر فرصتی شایسته جهت تجلیل و ارج‌ گذاری از مقام و جایگاه ارزشمند این عزیزان به عنوان نمادهای عینی ایثار و گذشت در راه حق و عدالت است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار