مدیر اداره آموزش‌وپرورش حمیدیه در گفت‌وگو با فارس جزئیات درگیری میان ولی دانش‌آموز با معلم فیزیک در یکی از مدارس حمیدیه را تشریح کرد
کد خبر: ۵۹۶۸۴۶
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۸ 27 April 2018

کریم سعیداوی با اشاره به انتشار تصاویری درباره درگیری ولی دانش آموز با معلم فیزیک در یکی از مدارس حمیدیه، اظهار کرد: بحث بین این معلم و دانش‌آموز جدید نیست و مربوط به اولین روزهای بعد از تعطیلات عید نوروز امسال است.

وی بابیان اینکه در حال بررسی مساله پیش‌آمده بود، بیان کرد: در نیمه دوم فروردین بین این دانش‌آموز و معلم بحثی پیش آمد که منجر به مصدومیت دانش‌آموز از ناحیه دست شد.

مدیر آموزش‌وپرورش حمیدیه افزود: پس‌ازآن خانواده دانش‌آموز اقدام به شکایت قضایی کردند که باراهنمایی مسئولان آموزش و پروش قضیه را به بازرسی آموزش و پروش ارجاع دادیم.

سعیداوی عنوان کرد: با ارجاع قضیه با بازرسی و وساطت بزرگان بین طرفین مصالحه ایجاد شد و مشکل پیش‌آمده فیصله پیدا کرد.

وی بابیان اینکه از وضعیت درسی دانش‌آموز و مشکل مابین وی و معلم اطلاعی ندارم، گفت: ظاهراً بعد از بحث و مشاجره امروز به دلیل دخالت یکی از بستگان دانش‌آموز بازداشت و معلم آسیب‌دیده برای مداوا به مرکز بهداشت حمیدیه منتقل‌شده بود.

سعیداوی در رابطه به علت این درگیری بیان کرد: ظاهراً این بحث به دنبال تأخیر دانش‌آموز برای حضور در کلاس درس اتفاق افتاده است.

 

منبع: فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار