رئیس جمهوری اسلامی ایران در ادامه نخستین روز از سفر دوروزه خود به استان خراسان رضوی، بعد از ظهر یکشنبه وارد شهرستان نیشابور شد.
کد خبر: ۶۰۱۴۲۵
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۴ 06 May 2018

به گزارش تابناک : حجت الاسلام حسن روحانی، هنگام ورود به نیشابور مورد استقبال امام جمعه نیشابور، فرماندار و مدیران این شهرستان قرار گرفت.

رئیس جمهوری در این سفر پس افتتاح طرح گندله سازی مجتمع فولاد خراسان در نیشابور در ورزشگاه تختی این شهر با مردم دیدار کرده و سخنرانی خواهد کرد.

روحانی امروز در نخستین مرحله سفر خود به استان خراسان رضوی به سبزوار رفت و علاوه بر افتتاح یک طرح فولادی در جوین، در ورزشگاه شهید مظهری سبزوار در جمع مردم سخنرانی کرد.

بهره برداری از 41 طرح اقتصادی و عمرانی با هزینه 40 هزار میلیارد ریال از برنامه های رئیس جمهوری و اعضای هیات دولت دوازدهم در سفر به استان خراسان رضوی است.

معاونان پارلمانی و علمی و فناوری ریاست جمهوری، معاون رئیس جمهوری در امور مناطق آزاد تجاری و صنعتی، رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، وزیران بهداشت، ارتباطات، اطلاعات، نیرو، کشور، ورزش و جوانان، نفت، جهاد کشاورزی و صنعت، معدن و تجارت رئیس جمهوری را در سفر به خراسان رضوی همراهی می کنند.

تشرف به بارگاه منور امام رضا(ع)، حضور در نشست شورای اداری خراسان رضوی، دیدار با نخبگان و نشست خبری با اصحاب رسانه در مشهد از دیگر برنامه های رئیس جمهوری در سفر دو روزه به خراسان رضوی است.

 

 

منبع: ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار