دنیای فوتبال هر روز شاهد شایعاتی از انتقال بازیکنان صاحب نام به تیم‌های مختلف است که برخی از آن‌ها تبدیل به واقعیت می‌شود.
کد خبر: ۶۰۱۴۹۴
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۴ 06 May 2018

به گزارش تابناک : هر روز در دنیای فوتبال شایعاتی از انتقال بازیکنان با مبالغ سرسام آور منتشر می شود.

 

اولین اخبار نقل و انتقالات مربوط به علاقه نیمار برای همبازی شدن با کریستیانو رونالدو است.نیمار جونیور بازیکن حال حاضر تیم پاریس سن ژرمن اعلام کرده است که  می خواهد با ستاره پرتغالی رئال مادرید همبازی شده تا به کمک یکدیگر بتوانند به نقطه اوج فوتبال خود برسند. باشگاه رئال مادرید نیز این احتمال را به رونالدو داده است که می خواهد نیمار را جذب کند اما از سویی دیگر مسئولان پاریس سن ژرمن مبلغی سرسام آور نزدیک به 400 میلیون یورو را در قبال نیمار جوان می خواهند که بعید است تیمی بتواند این مبلغ را برای یک بازیکن پرداخت کند.

آخرین شایعات نقل و انتقالات فوتبال اروپا

منچستریونایتد به دنبال جذب میلینکویچ ساویچ

باشگاه منچستریونایتد قصد دارد تا در فصل نقل وانتقالات تابستان خود میلینکویچ سائویچ ،بازیکن تیم لاتزیو را با مبلغ میلیون پوند جذب کرده و به لیگ برتر انگلیس بیاورند.

گفتنی است این بازیکن جوان 23 سال داشته و اگر قرار داد شیاطین سرخ با این تیم قطعی شود ،او به یکی از گران ترین نقل انتقالات تبدیل خواهد شد و پس از انتقال پل پوگبا از یوونتوس به ترکیب شیاطین سرخ این بازیکن در رتبه دوم قرار می گیرد.

آخرین شایعات نقل و انتقالات فوتبال اروپا

محرز در نیمه راه پیوستن به آرسنال 

گفته می شود ریاض محرز بازیکن تیم لسترسیتی لیگ برتر انگلیس قصد دارد در انتهای این فصل از مسابقات فوتبال اروپا این تیم را ترک کرده و به تیم آرسنال بپیوندد.

بر همین اساس شنیده می شود این بازیکن قرارداد ها و پیشنهاد هایی را از سوی لسترسیتی قطع کرده و خانه ای را در پایتخت انگلیس و نزدیک به باشگاه آرسنال خریده است تا به این احتمالات قوت دهد.

آخرین شایعات نقل و انتقالات فوتبال اروپا

باکایوکا زیر نظر دورتمند

باشگاه بوندسلیگایی بورسیا دورتمند قصد دارد تا در بار دیگر برای به خدمت گرفتن باکایوکا،بازیکن 23 ساله فرانسوی تیم چلسی تلاش کندو این بازیکن را جذب کند.

گفتنی است زنبور های آلمانی قصد داشتند پیش از اینکه باکایوکا از تیم موناکو به تیم چلسی بپیوندد او را با مبلغی نزدیک به 45 میلیون یورو جذب کنند که در نهایت این بازیکن به تیم چلسی پیوست .همچنین مسئولان تیم دورتمند اعلام کرده اند که راضی به پرداخت 60 میلیون یورو در قبال باکایوکا هستند.

آخرین شایعات نقل و انتقالات فوتبال اروپا

3 تیم لیگ برتری به دنبال خرید مارسیال

شایعات حاکی از آن است که خوزه مورینیو در پایان این فصل از مسابقات فوتبال اروپا قصد دارد  آنتونی مارسیال که در چند بازی گذشته این تیم عملکرد ضعیفی داشته است، به فروش بگذارد.همچنین 3 تیم آرسنال ،چلسی و تاتنهام اعلام کرده اند در صورتی که این بازیکن جوان از شیاطین سرخ جدا شود خواستار جذب او هستند.

 

 

منبع : باشگاه خبرنگاران 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار