نماینده آمریکا در سازمان ملل اعلام کرد دونالد ترامپ نوع «سبک ارتباطی» خاصی دارد که او از این سبک حمایت نمی‌کند.
کد خبر: ۶۰۱۹۱۰
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۴ 07 May 2018

به گزارش تابناک : «نیکی هیلی»، سفیر آمریکا در سازمان ملل روز گذشته (یکشنبه) در مصاحبه با شبکه سی بی اس نیوز اعلام کرد که از «سبک ارتباطی» دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا حمایت نمی‌کند.

وی در این خصوص گفت: نخست باید بگویم که او (ترامپ) سبک ارتباطی خودش را دارد؛ اما من از این سبک او حمایت نمی‌کنم. می‌توانم بگویم که اگر با سبک ارتباطی او راحت نباشم، تلفن را برمی دارم و به او می‌گویم. فکر می‌کنم او از من انتظار دارد که چنین کاری را انجام دهم.

این فرماندار سابق ایالت کارولینای جنوبی همچنین در پاسخ به پرسش خبرنگار سی بی اس درباره تحقیقات رابرت مولر درباره روسیه گفت: ترامپ نباید تحقیقات رابرت مولر درباره دخالت روسیه در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا را متوقف کند. هرگز نباید این کار را کند. منظور من این است که اینگونه مسائل باید روند خود را طی کند. اما آن‌ها باید سریعتر تحقیقات را انجام دهند. به نفع کشور است که این تحقیقات سریعتر به نتیجه برسد.

ترامپ تاکنون چندین بار از رابرت مولر، مسئول تحقیقات درباره دخالت ادعایی روسیه در انتخابات آمریکا انتقاد کرده است. وی حتی پس از حمله ماه گذشته کارکنان اف بی آی به دفتر «مایکل کوهن»، وکیل شخصی اش تهدید کرده بود که مولر را اخراج خواهد کرد. این در حالی است که پس از انتشار اخباری درباره احتمال اخراج مولر، گروه‌های مختلف در آمریکا اعلام کردند که در صورتی که ترامپ رابرت مولر را اخراج کند و یا روزنستاین، معاون دادستان کل این کشور که بر این تحقیقات نظارت دارد را برکنار کند، تظاهرات بسیار گسترده‌ای در سراسر آمریکا برگزار خواهند کرد.

روسیه تاکنون چندین بار اعلام کرده است که در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا هیچ مداخله‌ای نکرده است.

 

 

منبع : دانشجو 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار