بهرام افشار زاده از بازدید نماینده فدراسیون فوتبال از امکانات جزیره کیش خبر داد و اینکه این بازدید در راستای برگزاری یک دوره مسابقات بین‌المللی در این جزیره انجام شده است.
کد خبر: ۶۰۲۶۳۹
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۲ 08 May 2018

به گزارش تابناک : وی اعلام کرد قرار است در این راستا، هفته آینده نمایندگان فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) سفری به ایران داشته باشند تا شرایط جزیره کیش را مورد ارزیابی قرار دهند. این در حالی است که رئیس کمیته فنی و توسعه فوتسال و فوتبال ساحلی در فدراسیون فوتبال از برگزاری مسابقات بین‌المللی کیش و اینکه «این رقابت ها دقیقاً چه رویدادی است و در چه رده ای (ملی یا باشگاهی) برگزار می شود» ابراز بی اطلاعی کرد.

عباس ترابیان در گفتگو با خبرنگار مهر و در پاسخ به این پرسش که «مسابقاتی که قرار است به میزبانی جزیره کیش برگزار شود، دقیقا چه رویدادی است؟»، گفت: واقعاً نمی دانم؛ اصلا در جریان دقیق و ریز موضوع نیستم چون اطلاعی داده نشده است!

وی تصریح کرد: می دانم که دوستانمان از فدراسیون فوتبال روز گذشته بازدیدی از جزیره کیش داشتند. آقای مومنی که به نمایندگی از فدراسیون به کیش سفر کرد، فردی بسیار باتجربه در فوتبال است اما بهتر بود برای این بازدید افرادی از حوزه فوتبال ساحلی به کیش سفر می کردند تا با نگاه تخصصی تری این بازدید صورت می گرفت.

ترابیان با تأکید بر اینکه فوتبال ساحلی و فعالیت در این حوزه فرد خاص خود را می خواهد، افزود: مدیر کمیته فنی و توسعه فوتسال و فوتبال آسیا هستم اما از ریز جریانات مربوط به رویدادی که قرار است به میزبانی کیش برگزار شود، اطلاع دقیقی ندارم و دوستان خودشان پیگیر موضوع هستند.

«این رقابت ها قرار است در رده ملی برگزار شود یا باشگاهی؟»، رئیس کمیته فنی و توسعه فوتسال و فوتبال در پاسخ به این پرسش اظهار داشت: واقعاً نمی دانم؛ هیچ اطلاعی ندارم. می دانم ظاهرا مسابقاتی قرار است برگزار شود در همین حد، نه بیشتر.

 

منبع: مهر 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار