سر مربی پرسپولیس با تمجید از حضور کامیابی نیا در تمرین سرخپوشان گفت:مصدومیت او بسیار سخت بود، اینکه چگونه برای ریکاوری تلاش می‌کند و این اشتیاق و علاقه را برای برگشتن به شرایط مطلوب دارد، عالی است.
کد خبر: ۶۰۳۶۸۷
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۳ 10 May 2018

به گزارش تابناک : برانکو ایوانکوویچ؛ سرمربی تیم پرسپولیس، درباره مسائلی که مطرح شده درباره اینکه الان تمرکز روی بازی با الجزیره نیست، گفت: تمرکز من و دستیارانم کاملا روی بازی با الجزیره است. البته به ما پروپوزال قرارداد را داده‌اند. باید مطالعه و چک کنیم. ظرف دو روز آینده روی آن کار خواهیم کرد.

وی افزود: تمرکز ما بعد از جشن شب گذشته و در این روزها قطعا روی بازی با الجزیره است.

برانکو درباره مصدومیت‌های تیم عنوان کرد: ما فقط مشکلی درباره مصدومیتی درباره کمال داریم. خوشبختانه مشکل کمال آن طور که فکر می‌کردیم شدید و حاد نیست. تا روز دوشنبه خواهیم دید او می‌تواند بازی کند یا خیر. اما خوشبختانه او توانسته تمریناتش را شروع کند و نیازی به عمل برای جراحی ندارد. شنبه آخرین شرایط را چک می‌کنیم ببینیم می‌تواند بازی کند یا نه. مصدومیت او بسیار سخت بود. اینکه چگونه برای ریکاوری تلاش می‌کند و این اشتیاق و علاقه را برای برگشتن به شرایط مطلوب دارد، عالی است.

سرمربی پرسپولیس درباره اینکه در بازی با الجزیره می‌شد در تهران با یک گل صعود کرد و انتقاداتی که به نتیجه وارد است، عنوان کرد: من این انتقادات را درک نمی‌کنم. بازیکنان نتایج عالی کسب کردند. به الجزیره باختیم اما شایسته باخت نبودیم. این فوتبال است و لیگ قهرمانان است. فکر می‌کنند، چیست؟ در مهد کودک بازی می‌کنیم؟ مثلا رومارینیو اندازه کل تیم ما مبلغ قراردادش است. نتیجه همچنان قابل بازگشت است. برای الجزیره این بازی با پرسپولیس راهی برای نجات دادن تیم‌شان در کل فصل بود.

برانکو خاطرنشان کرد: بازی رئال را دیدید؟ صعود کرد اما مقابل سویا باخت. این فوتبال است. نباید از بازیکنان این طور انتقاد کرد. ما تنها تیمی هستیم که بدون بازیکنان خارجی بازی کردیم و ترجیح می‌دهم این شانس را به بازیکنان ایرانی بدهم.

برانکو در ادامه در پاسخ به این سوال که شما پیش از این با تفاضل گل قهرمانی را از دست دادید آن هم به خاطر اشتباهی که داور در برخورد توپ با سر رضاییان در بازی با سایپا داشت، در غیر اینصورت می‌توانستید هت‌تریک کنید، اما برخی قدر موفقیت‌های شما را نمی‌دانند، عنوان کرد: ممنون که حمایت می‌کنید. بازیکنان نیاز به حمایت داشتند. من می‌دانم یکسری آماری درآمده در خصوص مجموع اشتباهات داوری و شما دیدید در این جدول در رده آخری بودیم و در واقع متضررترین تیم بودیم.

وی افزود: بازهم قهرمان شدیم آن هم با اختلاف. این بچه‌ها ماشین نیستند و انسان هستند. شما ببینید چند روز مانده بود فصل تمام شود اما بازیکنان طوری تمرین می‌کردند گویی تازه اول فصل است. ما 2 بر یک به سایپا باختیم 24 بار شوت زدیم.80 درصد مالکیت توپ دست ما بود اما باختیم. برخی ضعف ماست و برخی ضعف داوری.

سرمربی پرسپولیس درباره بحث‌هایی که در خصوص تمدید قرارداد او و بازیکنان وجود دارد، آیا برنامه به باشگاهی دادید خاطرنشان کرد: بله. ظرف 7 تا 10 روز آینده این مسئله را حل خواهیم کرد.

گفتنی است امروز 20 اردیبهشت است و بر اساس صحبت‌های سرمربی پرسپولیس وی تا 27 اردیبهشت و یا پایان ماه قرارداد خود را با پرسپولیس تمدید خواهد کرد.

 

 

منبع : برنا 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار