فرمانده نیروی انتظامی با اشاره به امضای تفاهمنامه ناجا و وزارت بهداشت برای همکاری بیشتر اعلام کرد: در این تفاهمنامه زمینه های همکاری بیشتر فراهم شده است.
کد خبر: ۶۰۴۴۶۴
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۹ 12 May 2018

به گزارش تابناک : سردار حسین اشتری روز شنبه طی سخنانی در بیست و پنجمین همایش سراسری مدیران و روسای بهداشت و درمان ناجا همچنین گفت: با ظرفیت خوبی که در نیروی انتظامی هست، خوشبختانه در عرصه های مختلف توفیقات خوبی داریم.

** ناجا در عرصه امداد و درمان گام های خوبی برداشته است
وی افزود: به همین منظور در کنار مردم و برای تامین امنیت مردم وظیفه خودمان را انجام می دهیم و در راستای ماموریت بهداشت، امداد و درمان ناجا گام های خوبی در چند سال اخیر برداشته است.
وی اظهار داشت: امروز حدود ٩ بیمارستان و ٣٢ پلی کلینیک در سراسر کشور داریم و اکنون در شهرهای بزرگ نیز پلی کلینیک های درمانی فعالیت دارد.

** خدمات پزشکی ناجا به حدود 2 میلیون و 500 هزار زایر عتبات عالیات در اربعین ارائه شد
وی ادامه داد: کمک به مردم در مواقع مختلف مانند اربعین که حدود ٢ میلیون و ٥٠٠ هزار زائر به عتبات عالیات مشرف می شوند همکاران ما در بهداشت، امداد و درمان در مرزهای شلمچه، چذابه و مهران مستقر و خدمات به همه مردم ارائه شد.
وی تصریح کرد: ما آمادگی داریم که خدمات را ارتقا دهیم و از پزشکان مجرب و مراکز و تجهیزات برای مردم نیز استفاده کنیم.
اشتری همچنین همایش سراسری مدیران و روسای بهداشت و درمان ناجا امروز شنبه به مدت دو روز و در محل ستاد ناجا با حضور سردار حسین اشتری فرمانده نیروی انتظامی و سیدحسن هاشمی وزیر بهداشت برگزار شد.

 

 

منبع : ایرنا 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار