براي بيستمين دوره ليگ برتر فوتسال صورت گرفت
نماينده ليگ برتري فوتسال استان قم بازيكنان كليدي فصل گذشته خود را براي دوره جديد رقابت‌هاي ليگ برتر فوتسال باشگاه‌هاي كشور حفظ كرد.
کد خبر: ۶۱۷۵۰۶
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۳:۵۳ 11 June 2018

 

به گزارش تابناک قم، تیمی که سال گذشته با نام آتلیه‌طهران نماینده قم در نوزدهمین دوره بازی‌های لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های ایران بود، امسال به واسطه یافتن حامی مالی با نام جدید سوهان محمد سیما در مسابقات بیستمین دوره لیگ برتر به میدان خواهد رفت.

این تیم نسبت به سال گذشته در ترکیب خود تغییراتی ایجاد کرده و به جای سیدوحید غیاثی، در لیگ بیستم حسین صبوری در راس کادر فنی این تیم قرار دارد، ضمن اینکه نماینده لیگ برتر فوتسال قم، بازیکنان کلیدی و شاخص فصل گذشته خود را نیز برای لیگ جدید حفظ کرده است.

بر همین اساس هشت بازیکن فصل گذشته تیم فوتسال سوهان محمد سیما با تصمیم کادر فنی این تیم به منظور حضور قدرتمند در بیستمین دوره بازی‌های لیگ برتر در این تیم ماندگار شدند، ضمن اینکه نماینده فوتسال قم چند بازیکن شاخص و مطرح دیگر نیز به خدمت گرفته است.

ناصر اطمینان، مسعود ایازی، هاشم فرج‌زاده، محمدرضا دهقانی، روح‌الله ایثاری، سعید قلندری، محمدطاها نعمتیان، محسن بخشی و محسن شنوفی بازیکنانی هستند که پس از بازی در لیگ نوزدهم با پیراهن تیم آتلیه‌طهران قم، امسال با تمدید قرارداد خود برای تیم سوهان محمد سیما قم به میدان می‌روند.

این در حالی است که نماینده لیگ برتری فوتسال قم علیرضا وفایی بازیکن ملی‌پوش سابق ارم‌کیش قم، کیش‌ایر قم، صبای قم، ماهان‌تندیس قم، یاسین‌پیشرو قم و تاسیسات دریایی تهران را نیز جذب کرده و محمدحسین کوهستانی دیگر بازیکن قمی شاغل در شهرداری ساوه نیز به قم بازگشته و برای این تیم در لیگ جدید بازی خواهد کرد.

این در حالی است که حسین گنجیان به‌عنوان مربی و مربی بدنساز در این تیم فعالیت می‌کند و محمدجعفر عابدی نیز مدیر رسانه تیم فوتسال سوهان محمد سیما قم در بیستمین دوره بازی‌های لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور در سال 1397 خواهند بود.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار