هشت پرواز مسیر تهران که شامگاه دوشنبه به دلیل شرایط بد جوی در فرودگاه شهید بهشتی اصفهان به زمین نشستند، در ساعات پایانی شب گذشته و بامداد سه شنبه این فرودگاه را ترک کردند.
کد خبر: ۶۱۸۱۱۷
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۵ 12 June 2018

به گزارش تابناک : توفان دوشنبه شب در استان تهران با آذرخش همراه بود که این وضعیت بیشتر مناطق پایتخت بویژه در مناطق جنوبی، مرکزی و شرقی را در برگرفت و در برخی نقاط همراه با بارش پراکنده باران بود.
اداره کل فرودگاه های استان اصفهان روز سه شنبه اعلام کرد: شامگاه گذشته به دلیل شرایط نامساعد جوی (طوفان و رعد و برق) در تهران، هشت پرواز فرودگاه های پایتخت در فرودگاه بین المللی شهید بهشتی اصفهان به زمین نشستند.
پرواز شماره 722 ایران ایر مسیر هامبورگ- فرودگاه امام (ره)، پرواز 3402 مسیر اردبیل -مهرآباد، پرواز 4048 زاگرس زاهدان -تهران، پرواز کاسپین مشهد- تهران، پرواز 7024 کیش ایر کیش -تهران، پرواز 6341 تابان مشهد -تهران، پرواز 3402 ایران ایر مسیر اردبیل- تهران و پرواز 4056 زاگرس مشهد- تهران از ساعت 20:45 دیشب تا 23 دقیقه بامداد امروز سه شنبه در فرودگاه اصفهان فرود آمدند.
پس از مساعد شدن شرایط جوی در پایتخت، این هواپیماها از ساعت 22:50 تا ساعات اولیه بامداد، فرودگاه بین المللی شهید بهشتی اصفهان را به مقصد تهران ترک کردند.
مدیر روابط عمومی فرودگاه بین‌المللی شهید بهشتی اصفهان روز سه شنبه در گفتگو با ایرنا بیان کرد: این هواپیماها، ساعات زیادی در اصفهان نماندند و پس از مساعد شدن هوا به مقصد تهران پرواز کردند.
رضا معمار افزود: با توجه به اینکه اصفهان معین 11 استان همجوار است، فرودگاه بین المللی شهید بهشتی نیز معین فرودگاه های آنها از جمله تهران است.
وی خاطرنشان کرد: 60 درصد پروازهای عبوری از فضای هوایی ایران نیز فرودگاه اصفهان را به عنوان فرودگاه جایگزین انتخاب می کنند.
فرودگاه بین المللی شهید بهشتی اصفهان دارای 2 باند به طول چهار هزار و 397 متر و عرض 45 متر با10 جایگاه پذیرش انواع هواپیمای مسافربری و ترمینال پروازهای داخلی و خارجی است. 
این فرودگاه که در مرکز کشور قرار دارد، به عنوان مُعین تعدادی از فرودگاه های کشور عمل می کند و در طول سال میزبان بسیاری از فرودهای اضطراری و هدایت شده است.

 

 

 

منبع : ایرنا 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار