کد خبر: ۶۱۹۴۵۹
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۳۶ 15 June 2018

‍ ‍ مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان طی لوح تقدیری از زحمات #مهندس_بابک_شریفی شهردار اسکو در امر گردشگری بعنوان شهردار نمونه عرصه گردشگری تقدیر کرد.

به گزارش تابناک تبریز، در حضور اعضای جلسه طرح ساماندهی و توسعه خدمات سفر شهرستان اسکو از مهندس_بابک_شریفی بعنوان شهردار نمونه استان در حوزه گردشگری تجلیل و لوح تقدیر با امضای مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان توسط دکتر محمد زاده فرماندار شهرستان اسکو به وی تقدیم شد.

رییس شورای اسلامی شهر اسکو، انتخاب شهردار اسکو به عنوان شهردار نمونه گردشگری و تقدیر وی را رویدادی افتخارآمیز توصیف کرد و افزود: اقدامات شهرداری اسکو در حوزه گردشگری، قابل تقدیر و مثال زدنی است و امیدواریم با ادامه روند کنونی، شاهد شکوفایی بیش از پیش ظرفیت های گردشگری اسکو باشیم که تلاش‌های شبانه‌روزی مدیریت شهری و شخص شهردار، شایسته این عنوان ارزشمند است.

علیرضا حیرت ضمن ابراز خرسندی از این انتخاب و تقدیر از زحمات مهندس بابک شریفی شهردار اسکو، با بیان اینکه عملکرد شهردار این شهر به عنوان نمونه گردشگری قابل تحسین بوده و همت والای شهردار اسکو عاملی برای موفقیت و انتخاب وی بعنوان نمونه گردشگری شده است، اظهار داشت: شهر متعلق به شهروندان بوده و هرکسی که در این مسیر، توفیق خدمت به شهروندان را پیدا کند، به طور یقین ثمره زحمات خود را خواهد دید.

مهندس بابک شریفی شهردار اسکو ضمن تقدیر و تشکر از دکتر مرتضی آبدار مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان و دکتر محمد زاده فرماندار شهرستان اسکو و سایر مسئولین شهری و استانی به جهت همراهی شهرداری در کسب این عنوان، اظهار داشت: شهرداری به عنوان متولی مدیریت‌ شهری همواره در تلاش است تا با استفاده از طرح‌های علمی و فناوری‌های روز، خدماتی مطلوب‌تر به شهروندان و گردشگران ارائه کرده و رضایت‌مندی آنان را افزایش دهد.

وی در ادامه با اشاره به ضرورت حضور در مجامع ملی و بین المللی در جهت توسعه صنعت گردشگری افزود: معرفی پتانسیلهای این شهر در حوزه گردشگری نیازمند حمایتهای ویژه مسئولین استانی و کشوری است و می بایست با برنامه ریزی جدی در اولویت امور قرارگیرد.

شهردار اسکو با اشاره به نیازهای شهرهای نمونه گردشگری گفت: همکاری جهت تهیه طرح جامع گردشگری و نیز تهیه پروپزال برای رونق صنعت توریسم به منظور جذب اعتبارات خاص از محورهای دیگر برنامه های این شهرداری است.

مهندس شریفی گردشگری را یک اصل و یک فرآیند راهبردی دانست و با اعلام اینکه علاوه بر توجه به حضور گردشگر در شهر باید به نوع رفتار مسافران به طبیعت نیز توجه شود تا آیندگان از این نعمتهای خدادادی بهره مند شوند، تصریح کرد: در عین حال، نباید به کسب چنین عناوینی بسنده کنیم؛ بلکه باید با تلاشی مضاعف، در رسیدن به اهدافی که ترسیم کرده ایم، گام برداریم و این امر، نه تنها وظیفه مجموعه مدیریت شهری و شورای شهر است، بلکه همکاری و مشارکت شهروندان را نیز می طلبد.

وی با بیان اینکه تنها نباید در برخی از ایام پرتردد سال زنگ خدمات گردشگری به صدا در آید و شهر اسکو باید پذیرای گردشگران در تمام فصول سال باشد، اظهار داشت: تقویت زیرساختهای حوزه گردشگری و شعار تبدیل اسکو از معبر به مقصد گردشگری از اهداف شهرداری اسکو برای تقویت و توسعه گردشگری و افزایش اشتغال در این حوزه است.

مهندس شریفی در پایان با تأکید بر توسعه صنعت گردشگری در شهر با هدف کاهش آمار بیکاری و رونق کسب و کار، افزود: جاذبه های طبیعی و تاریخی شهر اسکو منحصر به فرد بوده و برای افزایش اشتغال باید به صنعت گردشگری بیش از پیش توجه شود.

گفتنی است مهندس بابک شریفی شهردار اسکو به واسطه فعالیتهای پژوهشی، علمی و اقدامات زیر ساختی و اجرایی در حوزه گردشگری و حضور فعال در برنامه های اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی و شهرهای نمونه گردشگری به این عنوان دست یافته است.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :