در جلسه ای درون سازمانی و بدون از حضور رسانه ها؛
طی حکمی از سوی علی محمد احمدی استاندار کهگیلویه و بویراحمد جعفر نیکبخت به عنوان سرپرست فرمانداری شهرستان کهگیلویه منصوب شد.
کد خبر: ۶۳۲۰۹۷
تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۳۹۷ - ۲۳:۳۷ 18 July 2018

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد از دهدشت، آیین معارفه فرماندار جدید کهگیلویه روز چهار شنبه با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کهگیلویه و بویر احمد طی جلسه ای درون سازمانی و بدون از حضور مدیران و اصحاب رسانه برگزار شد.

معاون سیاسی وامنیتی استاندار در این جلسه عنوان کرد: با توجه به شرایط کهگیلویه و تکثر گروه های سیاسی که در شهرستان است، ایجاب می کرد کسی برای فرمانداری انتخاب شود که بتواند با همه گروهها تعامل داشته باشد.

محمد کاظم نظری ابراز داشت:پرداختن به حاشیه ها، کهگیلویه را از پیشرفت، تحول و توسعه بازداشته است.

وی با اشاره به برخی مخالفتها مبنی بر تاکید بر بومی بودن فرماندار این شهرستان تصریح کرد: قطعا کسانی که با تغییر مخالفند و با حاشیه های قرون وسطایی جو افکار عمومی را متشنج میکنند مانع پیشرفت شهرستان شده و از دلسوزان کهگیلویه نیستند.

معاون سیاسی استاندار ادامه داد: کهگیلویه نخبگان شاخص زیادی دارد ولی انحصاری فکر کردن و قومگرایی با اصل کارآمدی و موفقیت در مدیریت توسعه منافات دارد.

علی پوزش فرماندار اسبق کهگیلویه در این جلسه با اشاره به اینکه در دولت تدبیر و امید خدمات خوبی در این شهرستان ارائه شد اظهار داشت: کهگیلویه ظرفیت های زیادی برای توسعه و پیشرفت دارد.

وی تودیع و معارفه مسئولان را یک امر طبیعی دانست .

جعفر نیکبخت فرماندار جدید شهرستان کهگیلویه نیز در این آیین ابراز داشت: با مشورت و همکاری اندیشمندان و بهره مندی از تمام پتانسیل های کهگیلویه در زمینه توسعه این شهرستان قدم خواهم گذاشت.

وی تصریح کرد:گرایشی به هیچ گروه سیاسی ندارم و این کار را نخواهم کرد بلکه در راستای سیاست های دولت تدبیر و امید و برنامه های استاندار به انجام وظیفه خواهم پرداخت.

گفتنی است جعفر نیکبخت عضویت هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی، معاونت غذا و دارو و ریاست در بیمارستانهای استان را در کارنامه خود دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار