تابناک گزارش می دهد؛
رئیس پلیس آگاهی استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به دستگیری دو توزیع کننده چک های جعلی در یاسوج، عنوان کرد: این متهمان با خرید چک های جعلی از جاعلین، اقدام به فروش آنان به مشتریان خود می کردند.
کد خبر: ۶۳۲۱۰۳
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۳۹۷ - ۰۰:۵۳ 19 July 2018

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد از یاسوج، سرهنگ سعید بالش زر اظهار داشت: در پی کسب خبری مبنی بر اين که افرادی در امر تهيه و توزيع اسکناس های جعلی فعاليت دارند، رسيدگی به موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.

بالش زر بیان کرد: ماموران پلیس آگاهی استان پس از چندین روز تحقيقات گسترده موفق شدند افراد مورد نظر را شناسایی و ضمن هماهنگی با مقام قضایی، متوجه شدند این افراد قصد خروج از شهر یاسوج را دارند و سرانجام طی عملیاتی غافلگیرانه در محور یاسوج به اصفهان، خودروی پژو پارس این افراد شناسایی و متوقف شد.

این مقام انتظامی در استان خاطر نشان کرد: ماموران پلیس ضمن دستگیری این دو فرد سابقه دار، چک پول جعلي شامل 101 قطعه چک پول يک ميليون ريالي و 144 قطعه چک پول پانصد هزار ريالي طرح قديم و جديد از آنها کشف و ضبط شد.

سرهنگ سعید بالش زر اظهار داشت: در تحقيقات به عمل آمده سرانجام متهمان به جرم خود اقرار کردند که با تشکيل پرونده در اختيار مرجع قضایی قرارگرفتند.

رئیس پلیس آگاهی استان کهگیلویه و بویراحمد ازشهروندان درخواست کرد نسبت به اینگونه مسائل هوشيار باشند و هنگام خريد و فروش با افراد ناشناس با دقت عمل کنند و هر گونه مواردمشکوک را بلافاصله با شماره تلفن ۱۱۰ مرکز فوريت هاي پليسی اعلام کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار