بزرگترین رقابت فرهنگی ورزشی دانشجویان دختر کشور در شیراز پایان یافت.
کد خبر: ۶۳۵۵۲۵
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۳۴ 27 July 2018

فرهاد دریانوش دبیرکل اجرایی المپیاد و مدیر تربیت بدنی دانشگاه شیراز اظهار کرد: بزرگترین رویداد فرهنگی ورزشی دانشجویان دختر کشور پس از ۸ روز رقابت حدود ۲ هزار دانشجوی دختر، در ۱۱ رشته ورزشی، در دانشگاه شیراز به پایان رسید.

وی با بیان اینکه ورزشکاران حاضر در این المپیاد، نماینده ۹۰ دانشگاه کشور بودند، ادامه داد: در پایان المپیاد، نمایندگان تهران، با کسب بیشترین نشان و امتیاز عنوان برترین تیم را به خود اختصاص داده و بر سکوی نخست قرار گرفت.

فرهاد دریانوش افزود: پس از تهران، فردوسی مشهد دوم شد، شهید بهشتی بر جایگاه سوم قرار گرفت، فنی حرفه‌ای خراسان رضوی چهارم شد و الزهرا جایگاه پنجم را کسب کرد.

دبیرکل اجرایی المپیاد تصریح کرد: دانشگاه شیراز که بنا به اظهار میهمانان، میزبانی شایسته‌ای از دختران ورزشکار ایران انجام داد، با ۱۱۲دانشجوی دختر در این المپیاد حضور یافت و به مقام ششم این مسابقات بسنده کرد.

وی به برگزاری برنامه‌ها و مسابقات فرهنگی برگزار شده در این المپیاد اشاره کرد و اضافه کرد: حضور دانشجویان سراسر کشور در شیراز فرصتی مناسب برای معرفی فرهنگ، هنر و جاذبه‌های گردشگری شیراز و استان فارس است.

گفتنی است، از دهم تا نوزدهم مرداد ماه امسال نیز دانشگاه شیراز میزبان پسران دانشجوی کشور برای برگزاری المپیاد فرهنگی ورزشی پسران است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار