فرمانده انتظامي ويژه كيش گفت: بر کسي پوشيده نيست که امنيت يکي از مولفه هاي توسعه پايدار در هر کشوري محسوب مي شود و همياري و مشارکت مردم با نيروي انتظامي عاملي مهم در رسيدن به اين امنيت است.
کد خبر: ۶۳۷۶۱۳
تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۳۹ 31 July 2018

 سرهنگ "رحیم جهانبخش" در گفت وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، با تاكيد بر اينكه و همياري و مشارکت مردم با نيروي انتظامي عاملي مهم در رسيدن به امنيت است، گفت: اقشار مختلف مردم نيز با عمل به وظايف خود و رعايت قانون مي توانند در استقرار اين نظم پايدار نقش آفريني کنند.

وي تصريح كرد: امنيت يعني محيط عاري از هر گونه ترس و تهديد و در صورت فراهم شدن فضايي که مردم از هر نوع هراسي رهايي يابند مي توان گفت که امنيت در آن فضا ايجاد شده است.

فرمانده انتظامي ويژه كيش افزود: عمل به قانون و قانونمندي نيز پشتوانه امنيت است و گام برداشتن در اين مسير بر سرعت رشد و توسعه جامعه مي افزايد.

سرهنگ جهانبخش گفت: نشاط، بالندگي، همبستگي و پويايي يک جامعه در سايه امنيت شکوفا مي‌شود و اين امنيت بوجود آمده در جاي جاي کشور ما مرهون شهادت، ايثار، فداکاري و از خودگذشتگي نيروهاي نظامي و انتظامي است.

وي افزود: در سايه امنيت پايدار است که يک جامعه به رشد روحي ، اجتماعي ، اقتصادي ، فرهنگي و اخلاقي مي تواند دست يابد و در اين ميان نيروي انتظامي به عنوان يک نيروي با ايمان، متدين و دلسوز، وظيفه اصلي خود که همان ايجاد امنيت و آرامش براي مردم است در جاي جاي ميهن اسلامي به ويژه در مناطق مرزي را به خوبي ايفا کرده است.

جهانبخش تاكيد كرد: تامين نظم و امنيت پايدار در جزيره کيش نيز نتيجه مديريت کار آمد، تلاش شبانه روزي نيروهاي اننظامي و مشارکت نهادها و سازمان هاي دولتي و خصوصي است، وجود طبيعت زيبا، مواهب الهي و ظرفيت هاي بالا در بخش هاي مختلف و در سايه امنيت ايجاد شده توسط نيروهاي نظامي و انتظامي موقعيت منحصر به‌ فردي را براي اين منطقه بوجود آورده و آن را به نگيني در کشورهاي منطقه تبديل کرده است.

فرمانده انتظامي ويژه كيش در پايان با اشاره به اينكه تلاش شبانه روزی پليس کيش در بخش هاي مختلف توانسته اين جزيره را به منطقه اي امن تبديل کند، گفت: کاهش ميزان جرم، مقابله با ناهنجارهاي اجتماعي، دستگيري قاچاقچيان مواد مخدر و برخورد با معتادان، تلاش در ساماندهي اتباع غير مجاز، نبود ترافيک و چراغ قرمز و رانندگي آرام همه و همه سبب شده تا امروز از جزيره کيش به عنوان بهشت خانواده نام برده شود و همه اقشار مختلف مردم شامل کيشوندان و گردشگران به راحتي و با خيالي آرام در آن زندگي کرده و يا به تفريح بپردازند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار