کد خبر: ۶۴۰۴۲۵
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۵ 07 August 2018

 

تابناک هرمزگان- فرماندار شهرستان قشم گفت: پرورش ميگو يکي از ظرفيت هاي قابل اتکا براي اشتغالزايي است که اقدامات مشترکي از سوي مديران اجرايي و سازمان منطقه آزاد براي گسترش آن در دست است. 

 

به گزارش تابناک هرمزگان، روابط عمومي فرمانداري شهرستان قشم خبر داد، که عليرضا نصري در نشست مشترک با مدير کل شيلات هرمزگان، جذب سرمايه گذار براي توسعه پرورش ماهي و ميگو در اين شهرستان بويژه جزيره قشم را با توجه به منابع خدادادي يکي از مهم ترين راه هاي اشتغالزايي و رونق کسب و کار ارزيابي کرد.

وي با اشاره به رايزني و تعامل سازنده مديران شهرستان در سطح فرماندار و مدير عامل  سازمان منطقه آزاد، تصريح کرد: اين دو مجموعه کنار هم ظرفيت ارزنده اي براي فراهم ساختن مقدمات کار و کمک به سرمايه گذاري در اين حوزه پر منفعت هستند که بناي کلي بر استفاده حداکثري از اين فرصت به نفع پيشرفت و رفاه مردم گذاشته شده است.

فرماندار شهرستان قشم، تاکيد استاندار به عنوان مدير عالي اجرايي استان را مويد پيگيري ها و اقدامات انجام شده در اين زمينه ذکر و بيان کرد: بکار گيري همه ظرفيت ها براي بهره گيري از پتانسيل و منابع شهرستان در جهت توليد و اشتغال مورد اهتمام ويژه کارگزاران دولت تدبير و اميد مي باشد.

عليرضا نصري با بيان اينکه نياز امروز جامعه نگاه به منابع داخلي، استقبال از سرمايه گذاران و فراهم ساختن زمينه توليد و اشتغال است از عزم مشترک جدي تمام کارگزاران دولت اعم از مديران اجرايي و سازمان منطقه آزاد براي تحقق آن خبر داد.

نصري در ادامه به تعهد استان هرمزگان مبني بر توليد 307 هزار تن ماهي و ميگو  تا پايان برنامه ششم توسعه بر اساس اين برنامه اشاره و اظهار داشت: سهم شهرستان ما توليد 96 هزار تن ماهي و ميگو است که پيگيري هاي لازم در جهت تحقق آن انجام شده است.

 

 

 

 

 

انتهای پیام/*

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار