دهمین بازار سفر کیش از پنجم تا هشتم شهریور در مرکز نمایشگاه های بین المللی کیش با حضور بیش از 150 شرکت داخلی برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۶۴۳۵۰۷
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۸:۴۰ 14 August 2018

به گزارش «تابناک کیش»؛ معاون گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: دهمین بازار سفر کیش، با رویکرد توسعه سفرهای داخلی و در راستای معرفی کالاهای گردشگری ایرانی با رویکرد توجه به شعار حمایت از کالای ایرانی سامان یافته است.
علیرضا قائدیان اظهار داشت: برای برگزاری این نمایشگاه 21 هزار مترمربع فضای فیزیکی در مرکز نمایشگاه های بین المللی کیش در سه بخش تخصصی گردشگری، هتلداری و بازاریابی سفر ، پیش بینی شده است.
وی گفت: گروه های کالایی حاضر در این نمایشگاه شامل هتل ها و مراکز اقامتی، دهکده های توریستی، مراکز تفریحی، موزه ها، بنگاه های سرمایه گذاران داخلی و خارجی در حوزه گردشگری، بانک ها و بیمه ها، سازمان ها، تشکل ها و مجامع، بیمارستان ها و مراکز گردشگری سلامت، صنایع دستی، نرم افزار و فناوری اطلاعات، مراکز آموزشی و پژوهشی، شرکت های خطوط هوایی، آژانس های هواپیمایی و خدمات سفر و سایر صنایع وابسته می باشند. 
معاون گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش افزود: بر اساس برنامه ها و اهداف تعیین شده در سازمان منطقه آزاد کیش، این جزیره بر مبنای محور توسعه تجارت و توسعه صنعت گردشگری تعریف شده است.
وی اظهار داشت: برگزاری نمایشگاه ها و رویدادهای مختلف در این جزیره می تواند فرصتی برای ایجاد فضای گفت و گو، تعامل هرچه بیشتر ارکان بازار سرمایه و بهره برداری از آخرین دستاوردها در بخش های مختلف گردشگری باشد.
قائدیان گفت: با توجه به ظرفیت ها، امکانات و تسهیلات قانونی کیش، این جزیره می تواند مرکز و قطب برگزاری نمایشگاه های ملی و بین المللی به ویژه در حوزه مبادلات گردشگری شود.
وی تصریح کرد: برگزاری این رویداد مهم گردشگری همزمان با جشنواره تابستانی کیش که علاوه بر ایجاد شرایط جذاب برای استفاده شایسته گردشگران از برنامه های گردشگری دریا محور، با ارائه مشوقهای سفر در قالب کارت های هدیه ریالی، فرصت متفاوت تری را برای حضور هموطنان در جزیره کیش فراهم آورده است. 
دهمین بازار سفر کیش به همت شرکت رستاک پادویژن، پنجم تا هشتم شهریور ماه از ساعت 17 تا 23 با حضور متخصصان، فعالان و سرمایه گذاران این صنعت در مرکز نمایشگاههای بین المللی کیش برگزار می شود.
سالانه بیش از یک میلیون و 700 هزار گردشگر داخلی و خارجی از این جزیره مرجانی بازدید و از ظرفیت های مختلف طبیعی ،تفریحی و گردشگری آن استفاده می کنند.
جزیره کیش با مساحت 91.5 کیلومتر مربع و جمعیتی حدود 40 هزار نفر در 18 کلیومتری کرانه جنوبی ایران در محدوده شمالی آب های نیلگون خلیج فارس واقع است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار