معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی ویژه کیش در نشست با اعضای شورای شهر، همکاری و همدلی بيشتر نمایندگان مردم در امور شهری با پلیس را زمینه ساز ایجاد امنیت عنوان کرد.
کد خبر: ۶۴۵۰۳۲
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۳ 19 August 2018
به گزارش «تابناک کیش»؛ سروان محمد زنگانه با بيان اينکه همكاري نهادهای مردمی با پليس تبلوري از نقش آفريني و همدلي در تأمين امنيت اجتماعي است،گفت: وظيفه ذاتي نيروي انتظامي تامين نظم و امنيت و آسايش عمومي براي شهروندان است و همكاري و تعامل دستگاه هاي دولتي با پليس، ارتقاء امنيت اجتماعي را در پي خواهد اشت.
وی اعتماد عمومي به پليس را بزرگترين سرمايه نيروي انتظامي عنوان كرد و افزود: نيروي انتظامي در تأمين امنيت جامعه بايد زمينه هاي مشاركت مردم را فراهم کرده كه در اين صورت امنيت پايدار و محيطي سرشار از آرامش و آسايش شكل خواهد گرفت. 
معاون اجتماعی فرماندهی انتظامي ويژه كيش مشاركت و همدلي مردم و دستگاه هاي فرهنگي و اجتماعي را زمينه ساز افزايش اقتدار پليس در جامعه دانست و افزود: همکاری و تعامل به نحو مطلوبي در جزيره زيباي كيش محقق شده و کیش به امن ترين نقطه ايران اسلامي تبديل شده است. 
سروان محمد زنگانه هم افزايي و ايجاد فضاي تعاملي تمامي دستگاه ها در خدمات رساني به مردم را امري ضروري و مهم دانست و تصريح کرد: دلسوزي در ارائه خدمات مطلوب به اقشار مختلف و انعکاس اين اقدامات در سطح جامعه، موجب ايجاد نشاط و اميد در بين مردم خواهد شد. 
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار