آئین افتتاحیه اجلاس گردشگری کشور‌های آسیایی با حضور معاون اول رئیس جمهور، علی اصغر مونسان، رئیس سازمان میراث فرهنگی و دبیرکل ACD و نمایندگان گردشگری ۳۳ کشور آسیایی ومدیران استانی برگزار شد.
کد خبر: ۶۴۸۱۲۰
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۶ 27 August 2018

آئین افتتاحیه اجلاس گردشگری کشور‌های آسیایی با حضور معاون اول رئیس جمهور، علی اصغر مونسان، رئیس سازمان میراث فرهنگی و دبیرکل ACD و نمایندگان گردشگری ۳۳ کشور آسیایی ومدیران استانی برگزار شد.
 
به گزارش تابناک همدان، دبیرکل مجمع گفت‌وگو‌های همکاری آسیا با اشاره به اینکه ایران به عنوان مهد تمدن دنیا مزایای بسیاری را برای عرضه به دنیا دارد و پارسیان وارث میراث غنی هستند که قابلیت معرفی به دنیا را دارند گفت: ایران با داستان‌های پارسی می‌تواند مقصد جدیدی برای گردشگران باشد و برای من افتخاری بزرگ است که در این همایش حضور دارم وتمایل دارم پیام تبریک ۳۴ عضو مجمع گفت‌وگو‌های آسیایی را به شما برسانم.

باندیت لیمچون افزود: با پیدایش زیر ساخت‌های ارتباطی و شبکه‌های ریلی، جاده‌ای و هواپیمایی صنعت گردشگری دچار تحول زیادی شده است.
 
وی با تشریح ظرفیت‌های گردشگری موجود در کشور بیان کرد: اکنون با برگزاری این همایش مردم همدان و همدان را تمام دنیا می‌شناسد و امیدواریم این شهر به زودی به عنوان چهره جدید در دنیا شناخته شود.
 
پارسیان مردم خوش مشرب و مهمان نواز هستند

وی با تاکید براینکه پارسیان مردم خوش مشرب و مهمان نواز هستند چرا که آن‌ها وارث میراث غنی و تاریخی بزرگ هستند ابراز کرد: از جمهوری اسلامی ایران و استان همدان برای برگزاری موفقیت آمیز این رویداد بین المللی تشکر می‌کنم و امیدوارم همدان به عنوان چهره‌ای جدید از ایران برای دنیا شناخته شود.

باندیت لیمچون افزود: اکنون زیبایی و فرهنگ‌مشخص همدان شناخته شده است و مجمع این موضوع را در رسانه‌های خود منتشر خواهند کرد و در جریان اجلاس آسیا که مهر ماه امسال در تهران برگزار می‌شود امکان دارد هیئت‌های کشور‌های آسیایی از همدان بازدید کنند تا از نزدیک شاهد زیبایی‌های این شهر باشند.
 
صنعت گردشگری منبع مهمی برای درآمدزایی است
 
دبیر کل مجمع گفتگو‌های همکاری آسیا ACD گفت: اکنون گردشگری به عنوان یکی از موتور‌های محرک رشد اقتصادی در جهان شناخته می‌شود و برای کشور‌های در حال توسعه در آسیا، صنعت گردشگری منبع مهمی برای درآمدزایی و ارز آوری خارجی تبدیل شده است.
 
وی یادآور شد: صنعت گردشگری نه تنها باعث افزایش درآمد می‌شود بلکه می‌تواند تصویر مثبتی از مردم را به گردشگران خارجی ارائه دهد. مجمع گفتگو‌های آسیا آماده کمک رسانی و همکاری با ایران است تا این صنعت بتواند گردشگری را توسعه دهد و مسئولیت پذیر کند و ۳۴ کشور عضو را به یکدیگر متصل کند.
 
زیبایی و فرهنگ همدان در میان کشور‌های عضو مجمع شناخته شده است

باندیت لیمچون تصریح کرد: زیبایی و فرهنگ همدان در میان کشور‌های عضو مجمع شناخته شده است.

دبیر کل مجمع گفتگو‌های همکاری آسیا گفت: با این همایش بین المللی که در همدان در حال برگزاری است مردم جهان همدان را خواهند شناخت و امیدواریم همدان به عنوان تصویر جدیدی از ایران شناخته شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار