مراسم افتتاحیه نمایشگاه عکس با عنوان "کشور‌های بالکان- میراث مشترک" ۱۳ شهریور در مرکز همایش‌های بین المللی کیش برگزار می‌شود.
کد خبر: ۶۵۰۲۸۳
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۹ 02 September 2018
به گزارش «تابناک کیش»؛ علیرضا قائدیان، معاون گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش با اشاره به نمایش گزیده ای از عکس های میراث فرهنگی و باستان شناسی کشورهای شبه جزیره بالکان در این نمایشگاه، گفت: ميراث فرهنگي در بناهاي تاريخي و مجموعه اي از آثار و اشياء خلاصه نمي شود بلكه سنت‌ها، باورها و آداب زندگي كه از اجداد و نياكان به نسل امروز به ارث رسيده و سينه به سينه منتقل مي شود را شامل مى شود.
وي گفت: این نمایشگاه شامل منتخبی از آثار "ایو هادجیمیشف"  عکاس صاحب نام بلغاری است که در آن میراث مشترک فرهنگی و باستان شناسی کشورهای شبه جزیره بالکان، از جمله یونان، آلبانی، بلغارستان، مجارستان، بوسنی و هرزگوین، کرواسی، اسلوونی، جمهوری مقدونیه، صربستان، مونته‌ نگرو، رومانی و ترکیه از دوران باستان تا قرون وسطی به نمایش در آمده است. 
"هادجیمیشف" متولد 1950 و رئیس انجمن عکاسان بلغاری و عضو افتخاری انجمن عکاسی این کشور است و تاکنون نمایشگاه های زیادی در نقاط گوناگون جهان برپا کرده است.
علاقمندان براي بازدید از این نمایشگاه مي توانند 13 تا 20 شهریور از ساعت 9:30 تا 12 و 18 تا 22 به مرکز همایش های بین المللی کیش مراجعه كنند.
 
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار