رئیس اداره آتش نشانی و خدمات ایمنی کیش گفت: حدود ۸۰ درصد از آتش سوزی‌ها ناشی از اتصالات برقی است که ۳۰ درصد آن مربوط به آتش سوزی کولر‌های گازی است.
کد خبر: ۶۵۰۶۰۰
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۰ 03 September 2018
به گزارش «تابناک کیش»؛ مهدی اسدی زنور در حاشیه برگزاری کلاس آموزشی تخصصی برای سرویس کاران سیستم های سرمایشی گفت: با توجه به آتش سوزی های اخیر با منشا سیستم های سرمایشی در جزیره کیش، کلاس آموزشی در خصوص رعایت مسائل ایمنی، نصب و راه اندازی کولرهای گازی برگزار شد.
وی گفت: با بیش از 91 شرکت فعال در این زمینه خدمات سیستم های سرمایشی مکاتبه شد و این کلاس با 25 نفر سرویس کار در ایستگاه آتش نشانی شماره 3 برگزار شد.
اسدی افزود: در این کلاس مسائلی در خصوص رعایت ایمنی سیستم های سرمایشی، فیلم های آموزشی و آموزش های مقدماتی اطفاء حرق شهری برای سرویس کاران کولرهای گازی ارائه شد.
رئیس اداره آتش نشانی و خدمات ایمنی کیش غیر استاندارد بودن اتصالات کابل و سیم کشی کولرهای گازی بر اثر دو تکه بودن اتصالات را از شایع ترین موارد آتش سوزی در جزیره کیش برشمرد و تاکید کرد: در صورت دو تکه بودن سیم، قسمت اتصالی سیم ها بیرون از دستگاه برودتی قرار گیرد تا از سرایت آتش ناشی از ایجاد جرقه در محل اتصال جلوگیری شود. 
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار