با حضور جمعی از مسئولان کشوری و استانی:
با حضور معاونین استاندار، جمعی از مسئولان کشوری و استانی،مدال آوران قزوینی بازیهای آسیایی جاکارتا تجلیل شدند.
کد خبر: ۶۵۱۹۱۶
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۴ 06 September 2018

مدال آوران قزوینی بازیهای آسیایی جاکارتا تجلیل شدند

به گزارش تابناک قزوین،مراسم تجلیل از مدال آوران آسیایی با حضور ایرج رحمانی معاون هماهنگی امور استانهای وزارت ورزش و جوانان، داود محمدی نماینده قزوین در مجلس شورای اسلامی و جمعی از پیشکسوتان، ورزشکاران، روسای هیئت های ورزشی و مدال آوران بازیهای آسیایی در استانداری قزوین برگزار شد.

علیرضا آشناگر معاون سیاسی امنیتی استانداری قزوین در این مراسم گفت: ویژگی و اهمیت ورزش در این است که در میان ملت احساس غرور ایجاد می کند و خوشحالی که در وجود همه شهروندان پس از به اهتزاز در آمدن پرچم کشور در میادین ورزشی ایجاد می شود با هیچ پدیده ای قابل مقایسه نیست.

وی در ادامه گفت: با موافقت استاندار قزوین پاداش ۳۰ میلیون تومانی به ورزشکارانی که طلا کسب کنند و نیز هدیه ۲۰ میلیون تومانی برای مدال برنز در بازیهای پاراسیایی پرداخت می شود.

در این مراسم از ۱۱ نفر از روسای هیئت های ورزشی که ورزشکاران آنها عازم جاکارتا شدند، هشت نفر ورزشکار و مربی اعزامی به مسابقات آسیایی از جمله محمدرضا خیرخواه مربی ژیمناستیک، علیرضا بلاغی در سنگ نوردی، ابراهیم برخورداری در تیراندازی، اسماعیل عبادی در تیراندازی، مهدی علیپور سنگ نوردی، حمیدرضا گروه ای و رامین رامندی در سپک تاکرا و حسین زنجانیان در دوچرخه سواری تجلیل شد.

همچنین بهمن عسگری صاحب مدال طلای رشته کاراته، رضاعلیپور دارای مدال طلای رشته سنگ نوردی، مهدی مرندی والیبالیست صاحب مدال طلا و تهمینه کربلایی صادق صاحب مدال برنز در رشته رزمی پنچاک سیلات هدایای نقدی خود را دریافت کردند.

با دستور استاندار و حمایت سازمان مدیریت و برنامه ریزی و اداره ورزش به مدال آوران طلا ۳۰ میلیون تومان و مدال برنز ۲۰ میلیون تومان هدیه نقدی داده شد.

همچنین شش نفر از ورزشکاران اعزامی به مسابقات پاراآسیایی جاکارتا تجلیل و آنها برای عزیمت بدرقه شدند.
بدرقه ورزشکاران پاراآسیایی شامل جبرییل عبادی مربی تیرو کمان، سمیرا جلیلوند رشته گلبال و  محسن جلیلوند کاپیتان، حسین فرزانه رشته والیبال و کامران یزدی در رشته دو و میدانی با حضور ورزشکاران انجام شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار