مدیر روابط عمومی فرودگاه همدان با اعلام اینکه پرواز‌های کیش و مشهد احتمالا در اوایل مهر آغاز خواهد شد،گفت: البته با توجه به بالا رفتن قیمت بلیط رفت و برگشت باید منتظر ماند تا ببینیم استقبال مردم از پرواز‌ها چگونه خواهد بود چرا که قیمت پرواز‌های رفت و برگشت در گذشته ۵۰۰ هزار تومان بود در حالیکه در قیمت‌گذاری جدید به حدود ۷۰۰- ۸۰۰ هزار تومان رسیده است.
کد خبر: ۶۵۳۷۹۲
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۴ 11 September 2018
مهدی افتخاری از تأخیر طولانی مدت دو پرواز در فرودگاه مدینه و معطلی چند ساعته زوار همدانی و برقراری مجدد پرواز‌های مشهد و همدان سخن گفت.

به گزارش ایسنا، افتخاری توضیح داد: پرواز‌های برگشتی زائران خانه خدا از ۱۴ شهریور آغاز شده و تا ۲۱ ام همین ماه ادامه دارد و طبق اعلام سازمان حج و زیارت از ۴۲۰۳ زائر همدانی تا کنون ۲۷۰۰ نفر بازگشته‌اند.

وی با بیان اینکه پرواز‌های زوار با ایرباس ۳۰۰- ۶۰۰ و با ظرفیتی معادل ۲۵۶ نفر صورت می‌گیرد، افزود: ۳۴ کاروان زوار در قالب ۱۷ پرواز طی سفر‌های بازگشتی به وطن برمی‌گردند و پرواز‌ها تا کنون مشکل خاصی نداشتند به جز دو پرواز که در فرودگاه مدینه به علت نقص فنی دچار تأخیر چندین ساعته شدند.

افتخاری درباره زمان برقراری مجدد پرواز‌های همدان- تهران، همدان- کیش و همدان- مشهد اظهار کرد: پرواز‌های تهران در حال حاضر برقرار است گرچه مسافر کم داریم به طوریکه هم‌اکنون پرواز‌ها با هواپیما ATR با ظرفیت ۷۲ نفر انجام می‌گیرد.

مدیر روابط عمومی فرودگاه همدان درباره تحویل هواپیمای وعده داده شده به استان خاطرنشان کرد: هواپیمایی که قرار بود به همدان فرستاده شود، عملیاتی نشد البته هواپیما‌ها معمولا در اختیار شرکت‌های هواپیمایی قرار می‌گیرد و قالبا به این صورت نیست که مثلا برای فرودگاه همدان هواپیمایی ارسال شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار