رئیس کارگروه تخصصی گردشگری و سرمایه‌گذاری کانون کارآفرینی فارس گفت: وجود موانع قانونی و بروکراسی اداری سبب تاخیر در روند کارآفرینی در صنعت گردشگری فارس و شیراز شده است.
کد خبر: ۶۵۴۲۷۰
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۳:۳۰ 11 September 2018

تابناک فارس به نقل از تسنیم: احمدرضا نقیب‌زاده امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: از آنجا که ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های استان فارس بسیار بالا بوده تقاضا برای توسعه زیرساخت‌ها و کار آفرینی در زمینه‌های گردشگری نیز بالا است ، اما وجود موانع قانونی و بروکراسی اداری انگیزه‌های افراد متقاضی کارآفرینی در این حوزه را گرفته و تمام و کمال به نتیجه نرسیده است.

نقیب‌زاده گفت:تلاش داریم در کارگروه تخصصی گردشگری و سرمایه‌گذاری کانون کارآفرینی فارس با شناسایی این موانع و همچنین ایجاد تسهیلات بیشتر برای گردشگران به دنبال نقش آفرینی موثرتر در کارآفرینی در این صنعت باشیم.

رئیس کارگروه تخصصی گردشگری و سرمایه گذاری کانون کارآفرینی فارس با اشاره به فرصت‌های خوب کارآفرینی در شاخه‌های گردشگری از طریق توسعه اماکن بوم‌گردی بیان کرد: نسل سوم گردشگری در دنیا ،گردشگری خلاقانه است که زیر مجموعه گردشگری فرهنگی قرار می‌گیرد.

وی بیان کرد: از شاخصه‌های این نوع گردشگری نیز آشنایی و یادگیری گردشگران با زندگی، فرهنگ ،خوراک و پوشش بومی و سنتی است که در فارس دارای پشتوانه قوی فرهنگی به ویژه در زندگی روستایی و عشایری هستیم.

مدیرعامل شرکت توسعه گردشگری فارس همچنین از افتتاح پنجمین پروژه گردشگری این شرکت خبر داد و افزود: مجتمع خدمات رفاهی در جاده کازرون- دشت ارژن ، کیلومتر12، در هفته دفاع مقدس افتتاح و همچنین ساخت مجتمع رفاهی دیگری در کیلومتر70 جاده آباده-ایزدخواست آغاز می‌شود.

نقیب‌زاده هدف از این اجرای این پروژه‌ها را ارائه خدمات جاده‌ای به گردشگران عنوان کرد و گفت: تا پایان امسال هم در کیلومتر14 محور سروستان به شیراز یک مجتمع دیگر به بهره‌برداری می‌رسد.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار