کد خبر: ۶۷۹۹۶۶
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۷ - ۲۰:۲۲ 14 November 2018

نایب رییس جامعه هتل‌داران کشور گفت: برگزاری اجلاس جهانی گردشگری، ظرفیت‌های استان همدان را به دنیا معرفی کرد.

به گزارش تابناک همدان،از کمیته اطلاع رسانی چهلمین اجلاس جهانی گردشگری شهرام شیروانی افزود: حضور دبیرکل سازمان جهانی گردشگری و ۸۰ عضو وابسته این سازمان از ۲۷ کشور در پایتخت تاریخ و تمدن ایران باعث شد تا نگاه رسانه‌های جهان به همدان معطوف شود.

وی با اشاره به اینکه خوشبختانه در چند سال گذشته زیرساخت‌های گردشگری استان همدان رشد قابل توجهی داشته است، اظهار کرد: فراهم ساختن این زیر ساخت‌ها باعث شده تا همدان بتواند در میزبانی از گردشگران سنگ تمام بگذارد.

وی به برگزاری جلسه مشورتی هیات مدیره جامعه هتل‌داران کشور با رییس سازمان میراث فرهنگی کشور در حاشیه اجلاس جهانی گردشگری اشاره کرد و افزود: در این جلسه مسائل و مشکلات هتل‌داران با دکتر مونسان مطرح و تصمیمات خوبی اتخاذ شد. 

مدیرعامل گروه هتل‌های بین‌المللی باباطاهر بیان داشت: در حال حاضر همدان این ظرفیت را دارد تا میزبان شایسته‌ای برای اجلاس‌ها و جشنواره‌های ملی و بین‌المللی باشد.

وی ادامه داد: برگزاری رویداد همدان ۲۰۱۸ و اجلاس جهانی گردشگری فرصت بسیار مغتنمی بود که خوشبختانه باعث شد همدان به عنوان یک مقصد گردشگری معرفی شود.

شیروانی با تشکر از فعالیت‌های شکل گرفته در حوزه اطلاع‌رسانی و تبلیغات گردشگری استان گفت: امروز حلقه مفقوده گردشگری بحث اطلاع‌رسانی و تبلیغات است که نیاز هست با توجه ویژه به این مسأله، روند شکل‌گرفته در ماه‌های اخیر با جدیت دنبال شود.

شیروانی حمایت از بخش خصوصی را وظیفه دولت دانست و افزود: زمانی به توسعه پایدار گردشگری دست پیدا خواهیم کرد که بخش خصوصی بتواند با اطمینان خاطر به فعالیت خود بپردازد.

وی در پایان ضمن تقدیر و تشکر از همه دست‌اندرکاران برگزاری اجلاس سازمان جهانی گردشگری ابراز امیدواری کرد که در آینده شاهد برگزاری چنین رویداد‌هایی در حوزه گردشگری در استان همدان باشیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار