مستند ساز گردشگری در بافق گفت: شهرستان بافق شهری با ظرفیت گردشگری بسیار، برای جذب گردشگران داخلی و خارجی است.
کد خبر: ۶۸۱۳۳۹
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۷ - ۱۷:۴۱ 18 November 2018

ستاره جیریایی گوینده اخبار جوانه ها و مستند ساز گردشگری در بافق گفت: شهرستان بافق شهری با ظرفیت گردشگری بسیار، برای جذب گردشگران داخلی و خارجی است.

جیریایی در حاشیه سفری دو روزه به بافق به بیان ویژگی و پتانسیل‌های این شهرستان در زمینه‌های مختلف پرداخت و افزود: این شهر ظرفیت بسیاری را از لحاظ جذب گردشگر داخلی و خارجی دارد.

مستندساز گردشگری ادامه داد:کویر بی نظیر کاراکال، نخلستان‌های وسیع، قلعه باقرآباد، امامزاده عبدالله، میدان خان، حصیر بافی و بوم گردی‌ها برخی از جاذبه‌های بسیار زیبا در شهرستان است.

وی دل خرمای بافق را نماد بارز میهمان نوازی کویرنشینان بیان کرد و گفت: پذیرایی با دل خرما در این شهرستان یکی از رسم‌های بی نظیری بود که تاکنون مشاهده کردم و بافقی‌ها این کار را برای خوشامدگویی به میهمانان عزیزی که به این شهرستان وارد می‌شوند انجام می دهند.

وی با بیان اینکه نخستین بار است به این شهر سفر می کند افزود:بافق را به عنوان یک گردشگر متفاوت دیدم و به گردشگران دیگر هم پیشنهاد میدهم که این شهر را دیدن کنند.

جیریایی با بیان اینکه ۸ماه است در حال مسافرت به استان‌های کمتر دیده شده ایران هست گفت:در این مدت از مکان‌هایی که کمتر گردشگر را به خود جذب کرده مستند تهیه کردیم و این بار مقصد مان استان یزد است.

ظرفیت بالای جوانه‌های بافقی در تهیه گزارش تلویزیون
گوینده اخبار جوانه‌ها همچینن به پتانسیل‌های خوب جوانه‌های بافقی در زمینه‌های مختلف اعم از گزارشگری اشاره کرد و ادامه داد:جوانه‌های بافقی تاکنون به بخش‌های خبری ما خیلی خوب کمک کردند و موفق هم بودند.

جیریایی گفت: بافق در زمینه اخبارجوانه‌ها توانایی لازم را داراست و بچه‌ها بسیار مستعد هستند.

گفتنی است:ستاره جیریایی گوینده اخبار جوانه ها، دبیرخبر صداوسیما و مستند ساز گردشگری در سفری دو روزه به بافق ضمن بازدید از جاذبه‌های گردشگری این شهرستان به برگزاری کارگاه آموزشی گزارشگری تلویزیون برای خبرنگاران جوانه‌های دفترخبر بافق پرداخت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار