مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش با همکاری و همراهی یکدیگر کیش را به مقصدی برای گردشگران برون مرزی تبدیل کنیم و مانع از خروج میلیاردها تومان ارز و سرمایه از کشور شویم.
کد خبر: ۶۹۶۶۳۰
تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۶ 29 December 2018

به گزارش ایرنا، غلامحسین مظفری طی سخنانی در مصلای کیش افزود: با توجه به اینکه کشورهای همسایه برای جذب گردشگران برون مرزی برنامه دارند؛ باید با همیاری، تلاش مضاعف و استفاده از تمامی ظرفیتها، فضایی خوب و چهره ای متفاوت و جذاب را به گردشگران ارائه دهیم. 
وی با اشاره به ضرورت برنامه ریزی در این زمینه اضافه کرد: باید با کمک یکدیگر برای بهبود وضعیت شهری، ترافیکی، خدمات دهی و زیباسازی منظر شهری تلاش کنیم و میزبانی شایسته برای گردشگران باشیم.
وی هرگونه هزینه کرد در بخشهای مذکور را نوعی سرمایه گذاری بر ای رونق گردشگری و اقتصادی کیش دانست.
مظفری با اشاره به نقش و جایگاه منطقه آزاد کیش در اقتصاد ملی تاکید کرد: علاوه بر دستیابی به جایگاه اقتصادی مناسب و بهبود شرایط زندگی مردم در این جزیره، کیش باید در عرصه های مختلف، پشتیبان کشور نیز باشد.
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش با اشاره به اینکه تلاش می شود جزیره کیش فضای مناسبی برای اتفاقات خوب باشد گفت: باید از همه ظرفیت های کشور و ایرانیان خارج از کشور که دلبسته سرزمین مادری هستند کمک بگیریم وکارها و پروژه های خوب انجام دهیم که در جذب سرمایه وافزایش رتبه سرمایه گذاری در کشور موثر باشد. 
مظفری تاکید کرد: جزیره کیش باید پیشران توسعه کشور باشد لذا بسیاری از اتفاقات و طرح ها باید ابتدا در کیش اجرا و پیاده شود مثلا در حوزه های علمی، ای تی، ای سی تی، سرمایه گذاری، فرهنگی و اجتماعی جزیره کیش باید نمونه موفق و خوب در اجرای طرح ها وتعمیم به کشور باشد.
مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش با اشاره به پنج محور اصلی شامل مردمداری، پاکدستی، خدمت صادقانه، شفافیت در کار و مشارکت واقعی با بخش خصوصی به عنوان محورهای کاری خود گفت: صمیمتی که در بین ارکان مختلف جزیره کیش وجود دارد فضایی مهیا برای کار وخدمت است و باید با پذیرفتن این امر که خادم ملت هستیم در فضایی شفاف ، صادقانه برای رشد و ارتقا کیش و کشور تلاش کنیم. 
دکتر مظفری در ادامه با گرامیداشت یاد و خاطره مرحوم آیت الله شاهرودی اظهار داشت: تا کنون از بسیاری بحران ها در کشور عبور کرده ایم . دشمنان ما به دلیل اینکه نمی خواستند انقلاب اسلامی شکل بگیرد، جنگی سهمگین را به ما تحمیل کردند که شرق ، غرب و اروپا همه مقابل ما بودند اما با ایستادگی ، تلاش و مقاومت مردم و رهبری امام خمینی(ره) از این مقطع با سربلندی بیرون آمدیم. 
مقاطع بعد و مشکلات مختلف اجتماعی را نیز با سرافرازی پشت سر گذاشتیم و حتی در جنگ های نیابتی نیز که در منطقه شروع کردند با مقاومت وایثار همه کسانیکه به حق اعتقاد داشتند بازهم با سربلندی بیرون آمدیم.
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش تصریح کرد: اما نکته ای که برای همه ما مهم است این است که امروز ما را در جریان یک جنگ همه جانبه اقتصادی قرار داده اند زیرا در مقاطع مختلف نتیجه نگرفته اند و برای ایجاد بحران ما را در گیر یک نبرد همه جانبه در حوزه اقتصاد کرده اند که به تعبیری زیربنای خیلی از موضوعات است. این بدین معناست که به این نتیجه رسیده اند که اگر کشور ما را تحت فشار قرار دهند شاید راهی باشد تا ملت قهرمان ایران را به زانو در آورند در حالیکه این گونه نخواهد بود.
دکتر غلامحسین مظفری تاکید کرد: مطمئن هستم با تمام توان و به پشتوانه رهنمودهای رهبر انقلاب و تلاش های دولت با اتکا به ظرفیت هایمان این ترفند به نتیجه نخواهد رسید؛ وظیفه همه ما در این شرایط تلاش مجدانه است . 
وی مهمترین ابزار برای پیروزی در این نبرد را داشتن باور و اعتقاد دانست وگفت : باید از همه توان وظرفیت ها برای پیروزی استفاده کنیم. همچنین نکته مهم دیگر داشتن انسجام و وحدت ملی است که دست در دست هم و در کنار هم برای ارتقاء و توفیقات بیشتر کشور تلاش کنیم.
وی با بیان اینکه اگر کنار هم نباشیم و نسبت به هم زاویه پیدا کنیم و اگر منافع شخصی را به منافع ملی ترجیح دهیم دچار مشکل می شویم افزود: همانطور که در دوران جنگ رزمنده ها بی هیچ پرسشی و بدون توجه به جایگاه و موقعیت خود برای دفاع از کشور متحدانه تلاش می کردند امروز نیز باید چنین فضایی داشته باشیم .
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش افزود: همه ما باید توجه کنیم در شرایطی دشوار قرار گرفته ایم و فشار اقتصادی مشکلاتی ایجاد کرده و مردم روزهای سختی را سپری می کنند، مسائل پیچیده شده و باید همه با همفکری از ظرفیت ها، بدرستی استفاده کنیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار