داروخانه بیمارستان کیش به عنوان یکی از داروخانه‌های مرجع در استان هرمزگان معرفی شد.
کد خبر: ۷۰۰۴۵۷
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۷ 07 January 2019
با بررسي هاي انجام شده توسط معاونت درمان دانشگاه علوم پزشكي و خدمات بهداشتي درماني استان هرمزگان داروخانه شبانه روزي بيمارستان كيش با داشتن استانداردهاي لازم و رعايت ضوابط ابلاغي به عنوان داروخانه منتخب در جزيره كيش معرفي شد.
اين معرفي نامه با پيگيري مستمر كادر فني بيمارستان كيش براي تامين استراتژيك دارويي مراجعه كنندگان و شهروندان جزيره پيرو درخواست مركز توسعه سلامت كيش براي انتخاب داروخانه مرجع، توسط دانشگاه علوم پزشكي و خدمات بهداشتي-درماني استان هرمزگان صادر شده است.
با اين ابلاغ داروهاي سهميه اي و تك نسخه اي كه به ميزان محدود در سطح استان هاي كشور توزيع مي شود به ميزان مشخص و با توجه به نياز در اختيار اين داروخانه قرار مي گيرد.
حضور دائمي مسئول فني در داروخانه، مجاور بودن با كلينيك درماني، رعايت شاخصهاي ابلاغي وزارت بهداشت و شبانه روزي بودن، از ويژگي هاي مطلوبي است كه در داروخانه بيمارستان تخصصي و فوق تخصصي كيش به آن توجه شده و در معرفي آن به عنوان داروخانه منتخب تاثير گذار بوده است.
براساس اعلام روابط عمومي سازمان منطقه آزاد كيش در آخرين اعتبار بخشي درماني كه سال گذشته انجام شده داروخانه بيمارستان كيش حائز امتياز 75 شده است و اين در حالي است كه در اعتباربخشي انجام شده بيمارستان كيش سطح A يا درجه عالي بيمارستاني را دريافت كرده است.
داروخانه بيمارستان با سه مسئول فني، يك سوپروايزر و هشت نيروي مجرب به صورت بيست و چهار ساعته در جزيره كيش خدمات درماني ارائه مي دهد و تنها داروخانه شبانه روزي اين جزيره است.
 
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار