سرپرست باشگاه تراکتورسازی گفت: وضعیت زمین اردوی کیش مناسب نیست، اما تاکنون "لیکنز" گلایه‌ای در این باره نکرده است.
کد خبر: ۷۰۶۷۸۹
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۸ 23 January 2019

عباس الیاسی سرپرست باشگاه تراکتورسازی در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره نارضایتی لیکنز از اردوی کیش اظهار کرد: وضعیت زمین اردوی کیش مناسب نیست، اما تاکنون لیکنزسرمربی تیم ما گلایه‌ای در این باره نکرده است. به هر حال تیم ما تمرینات با نشاطی را در کیش انجام می‌دهد.

او درباره زمان بازگشت "کنستانت" بازیکن جدید تراکتورسازی بیان کرد: کنستانت قرار بود روز دوشنبه به تبریز بازگردد، اما به علت شرایط بد جوی زمان ورود این بازیکن به تاخیر افتاد و قرار است امشب او به تبریز برگردد. کنستانت قرار است با خانواده اش به تبریز بیاید تا بدون دغدغه‌ در تیم ما بازی کند.

همچنان در حال رایزنی با اروین هستیم

الیاسی درباره اینکه قرار است قرارداد اروین فسخ شود، گفت: این موضوع صحت ندارد و ما همچنان در حال رایزنی با اروین هستیم تا این بازیکن را به تبریز برگردانیم.

بهتاج هم در بین گزینه‌های مدیرعاملی است

سرپرست باشگاه تراکتورسازی درباره احتمال مدیرعاملی مدیرکل ورزش و جوانان در این تیم تبریزی بیان کرد: به هر حال ما چند گزینه برای مدیرعاملی باشگاه در نظر گرفتیم که احد بهتاج هم در بین گزینه‌های ما قرار دارد و در چند روز آینده مدیرعامل باشگاه را معرفی می‌کنیم.

الیاسی درباره اینکه احتمال مدیرعاملی اش در تراکتورسازی وجود دارد، گفت: نه من رئیس هیئت مدیره تراکتورسازی هستم و ازلحاظ قانونی هم نمی‌توانم مدیرعامل تراکتورسازی شوم چرا که مدیریت شرکت دیگری هم برعهده دارم.

او در پایان درباره وضعیت پیوستن قوچان نژاد به این تیم خاطر نشان کرد: اطلاعی از این موضوع ندارم چرا که در جریان مذاکرات مالک باشگاه با بازیکنان نیستم.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار